stille wateren diepe gronden
ja man
wat voor tracks verwacht je erop?
ik zelf denk dat het net als stilte voor de storm alleen maar love songs zijn over exen en anders dingen als het leven is een bitch
ik hoop eigenlijk dat er variatie is net als de transmigratie mixtapes de helft anders en de helft diepe tracks

want het zo wel beetje gek zijn als nino alweer een hele album/tape gaat maken over tracks over zijn ex

wat is jullie mening

?

Voeg een antwoord toe

zomaar
nou ja zeg heb je svds wel goed geluisterd dan? ging helemaal niet allemaal over exen
tss
zomaar
het ging wel vooral over exen:P
ok dan
maar je snapt toch wel wat hij bedoelt het was beetje intonig ik zeg eerlijk voordat die svds uitkwam verwachte ik wat anders de tape is wel dope maar ik verwachte niet dat nino zo erg zou veranderen qua songs
Ma
Je bedoeltt dat Nino dus met meer bragnboastt moet komee.
---
word veel anders check leven is een bitch
ja man
@ma

hoef niet meer brag n boast gwn meer variatie

wat willen jullie op swdg?
swdg
ik hoop dat er wel weer wat brag'nboast komt maar de N moet vooral zijn zichzelfd doen
joEy
als het rockt als een malle zoals altijd dann respect <3
chick
ik hoop op een aantal serieuse tracks met een boodschap en misschien een paar over liefde en paar gewoon brag n boas
K
Zoals die nu al 2 tracks heeft uitgebracht in 2 maanden 'December & leven is een bitch' Zijn toch wel nummers met een boodschap dus denk dat daar zowiezo wel nummers opstaan. Mijn lijkt het ook wel vet als die en harde dragonboll shit neerzet hben eigelijk wel benieuwd..en dan samen met Priester want hij is er een baas is.
yup
ja gwn verschil,
tracks met een boodschap brag n boast en love songs misschien

zoiezo wil ik dat LSD erin voorkomt
aaaaaaa
Tracks die opkomen zijn
Boven de horizon"
als ik ga FT singa
joEy
boven de horizon las ik ook ja maar die is nog niet ergens onl toch?
G
veel realistische tracks zoals ´het leven is een bitch´ maar ook een paar clubsongs. dat is wat ik hoop
ja man
ja zoiezo club songs want nino zijn optredens zijn nu best eentonig omdat het vooral bijna altijd hetzelfde is alleen soms hoor je weer wat oudere dingen zoals(dat is die shit)
xoxo
wanneer komt ie uit dan
J
Nino Zei @Twitter: 2010 1ste Kwartaal SWDG
Maar Weet Niet Of Dat Nog Egt Gaat Gebeure.
We Zien Wel...
don g
waar blijft zijn album dan die is ookal telaat? kk lsd altijd ALLLES UITSTELLEN
mb
weet iemand wanneer swdg precies uitkomt???
0----
luister nino ft singa bij funx
http://www.youtube.com/watch?v=FY8iHuCtOzA dat is deel 1 zijn er nog 2 en dan weet je genoeg
BangBro
Nino: 200% eerlijk.