| mjw | 29.01.2010 |
boris je zegt niemand kan je dissen praat nou geen poep je bent volgens mij een male groupi overnacht elke nacht bij de n.i.n.o op de stoep<br />
je droomt zelfs van hem je wil met hem lopen maar gast al was je een superlekker wijf dan zou je zijn aandacht nog niet kunnen kopen<br />
|
| JWZ | 29.01.2010 |
| Eey Boris praat je nou slap je maakt een topic maar waarvoor nou dan oh ja niemand kan je dissen maar jij het zielige eendje heeft geeen leven dus bitch stop beter me je bullshit want ik rust niet voor dat jou shit dood waarom doe je stoer je bent een echte hoer maar dat vindt ik echt niet boem maar je bent mij shit niet waard zielige topic doe wan met je lven man. En oh ja ik weet dat je gay speelt Nino achtervolgen want je denkt dat je hhet bent maar kom maar met een diss terug en dan zul je zien deze boy gaat te verr |
| B.Boris | 29.01.2010 |
| hee kerel als ik diss is het te zwaar voor ik laag je gewoon uit want als ik diss is het over en uit |
| B.Boris | 29.01.2010 |
| jij noemt u ijgen toch geen diser jij kunt nog niet in een potje pisen met zo kleine lul jij noemt mij gay maar wie gaat er met jonens naar de play ik zij toch het is ovr en uit |
| JWZ | 29.01.2010 |
Eey bitch let op rot op je met kut kop. Je zegdt ik ga met jonges naar de play praat normaal Nederlands of get out of my wai but je bent gewonn niks voor mij te klein voor mij
Je wil wat spelen maar er is nog maar weinig tijd om het spel aftemaken nigga oh ja game over en ik ben de winnaar ahhaha pussy |
| B.Boris | 30.01.2010 |
rorry ik prat hoe ik wil
en wie noet mij pussy jij begint te wene waneer jij je tekste schrijf ji zijt triest want gij kunt nog niet eens disse |
| K | 30.01.2010 |
| B.Boris....BEHOORLIJK HOPELOOS |
| JWZ | 30.01.2010 |
| Eey nigga luister dan je speelt een man ik de game maar ik zei al game over man je praat shit maar niks is waar jij kan me dissen dus kom op dan je bent een zielige man met een levenloos leven dus probeer nog wat te maken van je zielige leven bitch |
| The B | 31.01.2010 |
| HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH |
| B.Boris | 31.01.2010 |
| kerel mijn leve is just begonen ik ben nu begonen mijt dissen en ik kan u nu al dissen das echt wel triser |
| B.Boris | 31.01.2010 |
| gij hept geen leve jij gaat elke dag naar de hoeren als ik zeg lik an mijn lul dan zegt gij meit genoegen waneer ik u zie wil ik geld geven want een zwerver als jij heeft geen recht om te leven je reputasi gaat ven een naar die fuking nul ik weet ik ben een leker knul maar blef maar van mijn lul |
| B.Boris | 31.01.2010 |
| het is over neger stop maar met disse want het si tris om te verlizen tegen een jongen van 14 jaar bich |
| B.Boris | 31.01.2010 |
de enege echte neger ben ik biches samen met blm hahahahahahahahahahhah
|
| niet te geloven | 31.01.2010 |
| wtf b.boris wat ben jij slecht hee, en je denk ook nog eens dat je wind hahahahahhahahah sukkel |
| JWZ | 31.01.2010 |
| Jij viezi vuile flikker beter ga je nu stoppen met spitten want rap is allen voor echte nigga's zoals deze boy klik klik bang nigga je je praat met gij ben je pussy ofzo je bent eecht niet leip en beter maak je een einde met deze shit want nog een verkeerde track en je bent er geweest BITCH!!! |
| B.Boris | 01.02.2010 |
| ik moet er nog aan gaan maar gij zijt er al aan bich gij zijt jaloers broder op een jonge van 14 jaar jouw tijt is oover want de niewe niger is gebooren klik klik bang!!! niger |
| B.Boris | 01.02.2010 |
| turlijk ben ik gewonen bich en diet si mijn naam Bstar |
| B.Boris | 04.02.2010 |
he B-star is back
|
| BIGKEYBEATS | 05.02.2010 |
| Boris is besneden . negen |
| b | 06.02.2010 |
| neger is wel met een r |
| It'sMe.. | 09.02.2010 |
| Boris, Je kan deze shit niet doen main;) So get a live.. |
| Nickoz | 10.02.2010 |
Iedereen van jullie is niks, het heet niet voor niets mijn spit. Dus fock die haterz ga maar praten ik kom je wel tegen op de straten.
De N.I.N.O is hier de baas en niet jij.... DWAAS!
Hou je bek want je bent te wack, het enige waar jij aan denkt is iemand anders crack.
Kom me niet dissen want ik diss je terug, neem lekker een enkeltje met de bus.
Je denkt je bent alles maar eigenlijk ben je niet beter dan een ezel in Dalas. |
| B.anti-neger | 10.02.2010 |
| kanker boris kwil je niet disse maar gwn zeggen waar het op staat me B.boris weet niemand nog raad gy zijt en kanker neger ik ga u klapen geven!!! groetjes Achraf;cedric; Thomas en Igor |
| neger-sront | 10.02.2010 |
| b.boris je hebt een vergrootglas en een pincet nodig om je piemeltje te kunnen afrekken. OOOH GEDIST VOOR HEEL JE LEVEN!!! |
| D.O.Double.G | 10.02.2010 |
| B.Boris kben Hier om u te disse en al di andere gaste omver te pisse kijk ma naar di nieuwe quize daarverliest de en na de ander hun geld daar te misse net zoals jij je kijkt nu nog wel blij maa als k je dis dan kijkje naar my Je kijkt naar me op ik kijk naar je neer maar ik ben al een grote heer B.Boris Dit was het dan weer ik zie je dan de volgende keer |
| lol | 10.02.2010 |
kut neger
Greetz 50cent |
| Inn@!,, | 10.02.2010 |
| Volgens Mij Is Het Een Belg En Geen Neger -.- |
| Inn@!,, | 10.02.2010 |
B-b-Boriss
Ik Klaar Jou Met Maar Liefst Een Diss, En Je GeGij? Hoort Dath Er Bij?,, Stop Met Je Cariere Wannabe Nigger ;) |
| D.O.Double.G | 10.02.2010 |
| B.Boris Je vrindin is naar de hoere gaan lope ze kan haar wel goe verkope me schaamlippe van hier tot en met bove Ma je liet je omkope daaar een banaan van de bome maar nu is deze fucking diss van deze witte jonge afgelope ik zal er wel kome want ik ben voor deze rapshit gebore Biaatch!!! |
| B.Boris | 12.02.2010 |
| watefuk voor chit zijn jullie an het verkoppen jullie hoppen indruk te maken bij de heer nino maar ik ben de maan ik ben de neger die jullie dissen zal wat hel ik waneby neger ik kots in u nek en kak in u bek en geef juow en diss bich |
| D.O.Double.G | 12.02.2010 |
| al di kut rapertjes di nu naar me lope fuck julie alemaal deze rap is niet verbode kijke maar naar bove god zal je berove aleen egt raperz gaat hy beloone dus sta ma onderstebove want ge zult er ni kome Ik en B.Boris zullen er komen want wy zyn Rapbro's we kunne ons verkope amateurs ga maar lope laat de pro's ma kome BITCH!!! |
| new york /stijn | 12.02.2010 |
heee klijne nigger
doee niet te groot want aleen je lippe zijn bigger je stink net als je teksten nu heb je problem want wordt gedist door de besten ;) |
| D.O.Double.G | 13.02.2010 |
| Je Noemt Je de beste Je Noemt Je new york /stijn maar de enigste di je gedist hebt is een konijn van marsepijn het doet toch pijn gedist worde door beste rot nu maar op want we gaan je nog peste Ga Nu maar lope tot we je niemer zien want een wannebe raper als jij weet dat je zoon coole plek als dees nie verdient Ik zy het al ik en B.Boris zulle er komee maar als jij een single uitbrengt gaat het niet verkope dus stop je cariere hier of je loopt nog verlore |
| Anitii - Boriiiiiiiiiiiiiiis | 13.02.2010 |
| Néégeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr stront |
| Nicolaz | 13.02.2010 |
Boris,Leer eerst spellen.
Je hoeft me niet te vertellen,
Dat jy een dikke bitch bent,
Ga je mama maar al bellen.
Ik zie nu al,je bent een vuile wener.
Ja papaatje was blut,ja,hy was een lener.
Zoek nu maar een leven.
Je kan niet concurreren.
Je moet nog véél leren.
Bitch.;) |
| B.Boris | 14.02.2010 |
waat is u echte naam ik wil weten als ik u kent D.O.Doubel.g samen met juow aan mijn zij pisen wij ze onvijr die foking BITCHJES!!!
|
| B My | 14.02.2010 |
| Kom niet ouwehoeren want ik stop je hele toeren met je moeder als hoer en je pik als computersnoer word je geraped en gevloert en naar de hel afgevoerd. BITCH |
| D.O.Double.G | 14.02.2010 |
| Ik Ben Het Igor Van de Buss |
| JWZ | 15.02.2010 |
Oke ik maak een diss aan voor B.Boris want die kerel snapt er nog steed niks van Toch door gaan met mensen dissen die kerle denkt echt dat ie kan spitten. Met zijn rap maar die shit is waardeloos hopelijk hopelijk stop je me deze shit mongool
|
| vieze vuile khanker lijder | 16.02.2010 |
| jha jha den boris eet graag bananen JA! hoe ist eigelijk om op een bananen-boot naar een wit land te komen? maar 1 ding uw bananen zijn nie te frete gast bol af ga nr uw eige land klote neger . en mijn penis is 10000000 groter dan n.i.n.o. zijn EGO anders is ie heeel klein!! flikker op ga schaap neuken of liever gezegd ga banaan neuken f*king neger ;D |
| D.O.Double.G | 16.02.2010 |
| JWZ kben je ergste nachtmerrie je had hier niet moge kome deze plek is enkel voor jou verbode aleen egte rappers mogen hier dissenn en gasten als jou omver pisse je raps die misse en je probeert dan nog te disse. je moeder is een hoer en je vader doet te stoer pas maar op of ik verbouw zen mallemoer doe je nu nog zo stoer BITCH!!! |
| Shawna | 16.02.2010 |
Daaamn boys ;o
Jullie zyn THE BADBOYS man ;d
Behalve die dikke boris dan..
Wayoo jullie gedis is perfect.
Love it ;d x |
| Shawna | 16.02.2010 |
| Oke niks tegen Negers flikkers.. |
| wissam | 16.02.2010 |
Tis die ene zware disser;
ben fresh & stoer & frisser.
Dan je kkmoeder;
die stopt in hr vagina jeukpoeder.
Omdat ze eens 1x gratis nr Gynecoloog mocht gaan;
niemand kan op tege deze marokkaan!
Jullie vuile hollanders,
kyken op tegen buitenlanders.
Maar wij kyken naar je neer;
bek toe of ik pak mn geweer.
bamz |
| D.O.Double.G | 17.02.2010 |
| wissam is dat zo iets als een verneukte islam. heb jet over jou moeder met dat jeukpoeder ilegale makak je komt hier wone en dan doe je nog graaf dan zulde er ni ver kome je noemt je rijk en je nog cool och kerel houd gewoon uwe makakse smoel. want ge ligt hier van het OCMW te leve moet ik nu gaan beve deze dis is door D.O.Double.G geschreve ge moe nog veel lere en allah zal me gelijk geve.he zwakeling zonder u geweer kundet ni halle want ge durft zelf nog ni te baane ma jha zo zyn al die marokaane |
| 50cent | 17.02.2010 |
alé ciaokes hé
KUT NEGER !!!!!!!!! |
| youngsuri | 18.02.2010 |
eey bores kill,je gedraagd je als een nigga,
zie de boy als als een bij want k blijf je prikke,\
freestyles zo uit de head,
ga nou niet spitte als je geen normale teksten hebt.
disse is niks voor my maar zet k er 1tje,
nou G tapie mofo want k ben gwn de wreedste.
haled ya boyyy |
| B.Boris | 19.02.2010 |
jo spijl mijn naam het is boris voor dat jij de B uitspreek hep ik u laten wenen dus kus mijn kloten ik weet ik ben een neger maar dat boeit mij geen kloten ik weet nie als jij het wet maar gij ziet op een neger saait
|
| C.DIS | 23.02.2010 |
| eyy jongens jullie moeten nog wat leren, dat moet je zweren .op de kop van je moeder want ik ben je broeder. ga nie zo wene want je kan geen enkele disser lene. daar moet je al de best voor zijn ! maar je hebt zoveel pijn om mijn diss(en) te verdringen . want jullie kunnen er nix van zingen. dus laat die neger even doen want hij is aan het kakken in zijn schoen. van de schrik, dan neem je beter een bik en begin je met PROBEEREN te dissen maar zwervers beginnen zelfs op jouw te pissen ! en nu vraag je jezelf af wat kan ik daarop dissen want ik staa paf! jullie kunnen geen zet meer doen van het pissen in je schoen! ik zal eens een goede tip geven , er is nix meer om te leven , dus nu gaan jullie beven want C.DIS heeft jullie zwaar gedist ik heb jullie gewoon omver gepist!! KLIK KLIK BANG VOOR JE MOEDER BITCH!!! |
| @C.DIS | 23.02.2010 |
| goed gerijmt man! |
| Tboy | 24.02.2010 |
jij zegt niemand kan jou dissen,
maarde boy komt die verhaaltjes wel wegwissen.
zoek je beef met mij, je krijgt mn mannen achter je aan.
je krijgt klappen, alsof badr hari je zal slaan,
nu nog grote bek?
kom niet bij mij, dat word je laatste rustplek
|
| D.O.Double.G | 27.02.2010 |
Tboy wat een kutachterlijke naam je doet en stinkt als een bedorve banaan.
Praatjes maken kan iedereen,
Maar je woorden waarmaken, Dat is het probleem.
met je zogezegde gang lig je over de straten te lopen maar eigenlijk ry je nog steedts op de paardjesmollen dus doe niet te graaf want weet dat iedereen je haat .
we zulle je kille opgezete kip dit was nog eens een goeie prik (au au au)
(Bhahaha D.O.Double.G is back bitches
|
| D.O.Double.G | 28.02.2010 |
| Durft Nu Niemand iets Sgryve |
| youngsuri | 03.03.2010 |
boris,,je bent een battieboy,want je voegt allah day vorums toe ga niet spele want dit is geen intertoys.
ik bne een mooiboy en jy een neppe rapper,youngsuri is de wreedste en ik weet je kent em.dus hou nou je bek dicht want je lyrics zyn wack,holla ya boy youngsuri voor een baas als ik is der maar 1 plek. |
| jordy | 03.03.2010 |
| julie zijn wel helden zeg een beetje elkaar proberen te dissen spreek een plaats af kom er laat julei homo vriendjes thuis en diss elkaar dan maar niet zo zielig forum met wat zinnetjes die je van het inter net hebt geplukt nee ga lerren free stylen grappen makerss |
| B.Boris | 03.03.2010 |
| he jordy laat ze doen ze worden zelfs gedist door een koe ze zijn alemal anty negers ik zal ze alemal eens laten chreeuwen en uit paken tegen boris is juow kop in een klitoris dus stop maar met pise want jij kan niet disse |
| FAME | 03.03.2010 |
| Jullie zuigen allemaal stuk voor stuk. |
| B.Boris | 04.03.2010 |
| zweg lul en zuig maar aan mijn dike lul ene gaweg verektemongolwant wij zijn hier echt droog ik slag juow verot want gij woond in een krot echt een voze kerel voor mij zijt gij een kegel ik gooi je onver mijt een bowlingbal dan gebruik ik juok als een voetbal bal dit is voor fame want hj is zo leelijk |
| B.Boris | 14.03.2010 |
| klitorise waar bleven julli met dissen ben ik de enege di op deze saait nog kom ofwa |
| $$$$ | 15.03.2010 |
HEE B geen bek tege fame
hij dist jou zwaar in tweee
mijn mond is de gun,
de kogels zijn me spits,
en de flodders me kits,
B kom nie prate,hate,
ik knalt je hard voor je snaater,
kijkje maties het zijn je eige haaters
greetz.P |
| Miss__GB | 15.03.2010 |
haha jullie zijn zielig bezig.. hebben jullie dat door? waar gaat dit over.. jullie zijn net meisjes die proberen te zingen in een koor..denk niet dat je alles kan.. want dat gaat je niet lukken..
als je het gaat proberen kom ik er tussen en laat ik het je mislukken.. nog meer gezeur.. ga het dan niet stoer zeggen over z’n dom bericht.. wees zo stoer en zeg het dan recht in een meisjes gezicht..
|
| B.Boris | 15.03.2010 |
| wtfk miss_GB gij denkt tog niet dat jij een miss ben jij bent zo lelijk dus stop met diet geezever gij gat tog niet kankere tegen ons want u moeder is tog een kanker jood voze mongool zweg en trap het af want wij zij droog bitch |
| P. | 15.03.2010 |
kap met dat ge Gij man.
|
| THe035 | 15.03.2010 |
| Eey g ik neuk je moeder als een vuele hoere jij kan niet rappe kill haletjeboy want ik bal iedereen wanneer ik wil mn status is te hoog voor you breng leven's in gevaar kil |
| Miss__GB | 16.03.2010 |
B.Boris ga nederlands leren, maar volgens mij willen die leraren het niet eens met je proberen, denk niet dat je me zomaar omver krijg, hou je kleine bekje snel maar eens met je 'gij'
me moeder is een jood, waar jou moeder niet tegen opkan..
probeer niet zo stoer te doen wat dat ben je niet, haha kan je niet eens tegen een meisje op? hahahaha ik lig in een deuk, wat een goeie mop.. ik en lelijk? heb je jezelf wel eens gezien dat kan ik me niet voorstellen, de spiegels breken bij jou hebben ik niemand horen vertllen |
| FUCK BORIS | 16.03.2010 |
haters krijg de terring,
my raps werke als een gaint vering,
ik spit ze weg en pas naar een dag begrijp je welk besef het had,
jullie praters krijg poep,
simpel met je kin op de stoep,
over klaar,
dus kom nie praate,
maar hou je snaater..
|
| $$$$ | 16.03.2010 |
B je bent een viese kut meit,
en ik weet je spits ze maar ik
heb scheit,
en je weet best dat je niet kan tippe aan dit,
en ik kom je moeder neuken net zo hard als ik spit,
en je weet hoe dit zit,
Miss__GB is hard je bent gewoon fucking gedist door de kidd,
en Miss__GB zet ze jaa
ze zet de fucking spits,
dus kom nie focke met ons
we breke je hard,
dus bek dicht je bent via internet geklapt,
Big up naar Miss__GB
the kidd, ;)
|
| Miss__GB | 17.03.2010 |
$$$$
bedankt jij kan er ook wat van.. die B.Boris kan deze formun verlaten via de achteruitgang.. wil je nog meer horen..laat het maar weten.. ik heb nog genoeg en ga er niet eens voor zweten.. nee ik ben echt.. ik win zelfs als ik met een jongen vecht XD |
| $$$$ FUCK BORIS | 17.03.2010 |
Miss__GB is AAAAN!!!
Blijf spitte meis jij haalt het wel..
HAHAHA B waar ben je nou he all 2 topics niets meer gehoord .
Ey B je bent POEP,
Ik spit die shit zoals het MOET.
Ik ben vuur jij WATER,!!
ik spit me barz
en het enige wat jij
overhoud is een KATER,!!
Dus kom nie disse,
Want alles wat wij doen is als water op vuur jou laten SISSE,!!
B ik laat je slisse als Basto
Dus Kom nie disse,
Want uit angst hoor ik je SLISSE,
of wil je dat we nog meer barz over je laate PISSE,!!!
B je bent geklaard maar alsjeblieft blijf van je toetse bord af want je kan net nog niet spitte of disse.
GREEZT!! $$$$.P
|
| Miss__GB | 18.03.2010 |
B.Boris
alles wat jij hier uitkraampt is bedrog.. want als al die onzin waar was waarom leef je dan nog? je ogen zijn nog niet geopend, maar je leven is al bekend, het blijkt hieruit dat jij nog nooit het echte straatleven heb gekend.. maar okee, al denk je dat nog steeds..dar weet ik zeker als het erop aan komt dat jij er bent geweest.. ik heb geleeft op de straten dus heb genoeg evaring niet dat ik dat zo graag wou het was niet wat ik wil... maar muziek is me all liever 1 beat dan een piepklein stukje brood.. nu ben ik hiermee begonnen en ik wil je 1 ding zeggen deze 'Zwaare Diss' is nog lang niet gewonnen.. kom op laat je zinnen en woorden maar tonen.. want je kan er toch niks van blijf lekker verder dromen.. als ik hier niet was had je misschien nog hoop.. Maar helaas nu niet meer sinds MISS__GB hier opdook!!!! |
| Miss__GB | 18.03.2010 |
| jullie kunnen alleen maar schelden, hebben jullie nog wat te melden?? |
| NV | 18.03.2010 |
| Me naam is NV en k represent mezelf meteen. Als je meid me ziet wilt ze met me mee. Jullie gaste zijn alleen maar haters. Rot the fock op en ga ergens anders praten. Dingen die jullie zegge doen jullie soms zonder geld of dingen. Dan zal ik deze shit voor je zingen. Mja k zeg tege jullie allemaal rot the fock op. Want die shit van jou laat me koud net zoals een sneeuwpop. |
| $$$$ | 18.03.2010 |
NV.
EY NV je komt praate haate bij ons,
maar je lekt zelf als een muther fucking spons,
en kom nie praate,
dat we koome haate,
B, ja die haate wij
maar niet NV,
tot je ons kwam disse,
maar net als bij B koome we
je klaare,
en sta me niet zo aan te staaren,
ja NV ik kom je rooke
als en gek,
Dus kom nie disse als een gestoorde nee opgehoepeld ja dit is mijn plek,
|
| Mess | 18.03.2010 |
ok genoeg gehuild jullie dames,
1 voor 1 onslagnames.
stop met die beef om niets,
want geen van jullie is nino ze favoriet.
struggle to survive weetje..
niet alleen uit eigenbelang
verbreed je horizon en denk mee hoe het beter kan.
Mess nee nikste troep het is de man die jullie flasched.
;) |
| Miss__GB | 19.03.2010 |
Mess..
haha gast ga niet zo focking stoer praten.. Als je al zo gaat beginnen kan je deze topic verlaten.. Wij komen hier om elkaar te dissen en niet om te haten..
ik ben een dame, maar ik ben diegene want ik breng jou ontslagname..
haha fovoriet? heb je dat ons ooit zien vertellen, dacht het niet XD eigenbelang, hee we zitten hier niet op school maar jij kennelijk wel, je bent zn klein jongentje die denkt dat die alles beter kan..
haha mij en dissen? haha je moet je vergissen.. haha beetje rijmen en dichten dat is wat je doet, maar kan je ook nog iets anders in andere opzichten? laat maar weten wanneeer je er klaar voor bent, haha dat ben je nog lang niet want je bent geen echte vent.. |
| Mess | 19.03.2010 |
Miss_Gb
je hebt nog minder kwaliteit dan H&M,
wat probeer je te bereiken; je weet toch dat ik sterker ben?
dan de pepermunt van Fisherman.
Waarom begin je over rijmen en dichten, het enige wat ik dicht is jou kutje -en,
en na dat je dit gelezen hebt ook je mondje.
Mess,, hij is niet goed hij is the best. |
| Miss__GB | 20.03.2010 |
mess..
Dit vind ik echt triest,,
de enige ben jij die hier verliest..
alles beter weten dat denk jij toch.. haha ongelijk heb je maar alsnog..
respect moet je krijgen,
respect moet je winnen
alleen jij moet respect nog ondervinden..
weet niet hoe oud je bent..
en heb ook geen interesse
maar volgens mij ben jij nog niet eens begonnen met FIETSlessen..
ga maar naar je vrienden en stoer praten..
het enige wat ik nu doe ik jou focking erg haten..
|
| J | 20.03.2010 |
wow...
dit topic zit egt vol met de trieste mense van het hele forum... en dan denke ze nog allemaal stuk voor stuk dat ze goed zijn. damn.. |
| _GiBbA_ | 20.03.2010 |
Miss__GB goed bezig meid!
ga zo door want zo te zien gaat niemand boven jou door
ResPecT VooR JoU!!
P. _GiBbA_ |
| D.O.Double.G | 20.03.2010 |
Miss__GB lig ni te zagen om aandacht te vragen ik neuk je anaal verticaal je pijpt me oraal ik ben het niet vergete gistereavond heb ik je nog ligge playen in je kleine bedje hebbe we gevreeie op men pik gerede nu ben je wel verlege ik zal je verplege met men pik het zal je geneze dus lig niet te zweve want je zult nog beven
Mvg D.O.Double.G ;) |
| Mess | 21.03.2010 |
Miss_GB
dus het gaat jou om winnen en verliezen,
maar nadat ik je in je kutje neuk ben je niet meer te genieten.
Je zegt dat je het leven van de straten hebt gezien,
blijkbaar heb je in die tijden niks verdiend.
Want waarom zit je nou op een forum te spitten,
en ook nog eens denkt mij te kunnen dissen?
ik heb maar een paar woorden nodig voor mensen zoals jij,
je bent een dieptepunt voor onze maatschappij.
niet meer dan een vage miss_gb,
heb je iets gerookt want je praat shit ben je high?
Mess probeer me niet bij te houden want ik ben te fast. |
| B.Boris | 22.03.2010 |
| ha te fest om te lopen maar ni te fest om te dissen voor da gij wegl loop hep ik je alang onder gepiest en miss_GB jij pakte mijn pit maar pijpen kan jij niet ik pakte een hamer en sloeg jou uit mijn kamer jij viel naar benneden zeker twintig treden wtfk kanker jood kij naar mij want ik wordt je idol jij zou naar mij op kijken jij zou van mij leren want ik ben hier de beste neger BITCH! |
| B.Boris | 22.03.2010 |
| nu is het over miiss gij zijt nog ni mooier daan mij dike piet hahahahahahahahnu gat gij zwegen of ik plak u mont dicht met dat spul uit mijn pik hahahahahahahahahahaha |
| it's Sadjjad bitch! | 23.03.2010 |
Miss G_B
ik diss je, pis op je,
hang je op aan mijn in elkaar gescoubidoude stropje
Ik beschijt je, dat bevrijdt me en je zus? Die berijdt me
Je bent lucht, niets, een lege schil...
oh waarom slikte je moeder vroeger nou niet gewoon de pil |
boris je moeder is een ho
Ik zit elke dag aan haar,
je vader lynch ik zo.
Net als Daila Lama, ben jij vieze gek,
vind je het goed als ik die neus van je kop af trek.
Je draagt ckr ook altijd oranje, van een flat afdonderen kan je.
Boris, waar ben je aan begonne,
Je kont is zo verschompeld als een kikker.
Zo erg dat ik je in de vijver flikker |
Mess, deze diss
is zo zoet als kattepis.
Een cactus zonder stekels,
De woorden van baldadige rekels.
Maar de echte woordkunstenaar,
Die maakt het nu waar.
Slaat je met de virtuele diss,
En denk maar niet dat ik mis.
Want in de jaren van jou libero,
Was ik al lang up & go.
Dus ga nu maar naar een hoekje,
En lees een rijmwoordenboekje.
Want het verlies is evident,
Ik zet hier de trend.
|
| ick ben onmin pro niemand durft mij te dissen. |
@D.O. Double G
stomme debiel
zelf je moeder is seniel
je bent een nerd ten top
dat kost je nog een keer je kop
je houdt bij wat je allemaal op de computer kan
en je noemt jezelf ook nog een echte man?
je wordt agressief van mij als me eigen
het liefst zou ik je aan een stok rijgen! |
| Mess | 23.03.2010 |
Sadjjad
Beter hou je bek over dingen die je niet begrijpt,
je komt binnen een paar seconde als miss_gb je kleine pikkie pijpt.
dit forum is voor jou te hoog gegrepen gay,
je denkt te sloom ben je een opa? je leeft van je AOW,
wat denk je nou Mess te komen dissen,
je bent niet goed bij je hoofd je moet je vergissen.
vast een vieze rijke stinkerd met je dure woorden,
achter je ps3 op gta iemand te vermoorden.
zogenaamd een man van de straten, maar dat is alleen maar fictie na deze diss kan je huilend dit forum verlaten.
het is over gedist door de M-e dubbel s, je wilt mij zijn want ik heb teksten met succes. |
Mess,
Je denk je bent rapper maar,
Maar je bent een oude rocker zoals Ozzy Osborn
stijf van de drugs en lelijker dan John Zorn?
Denk je mij met die duffe rap te kunnen pesten?
Je hebt het wel tegen de fokking 2pac van het europese westen
|
Je doet eeuwigheden over teksten maar bakt er niets van
Ik dus een taart in je snuit want dit is iets wat je niet kan
Je bent nerd dus zit de hele dag in de boeken
Een golfballetje met rapskils is erg ver te zoeken
Door dat vele leren groeien wurmen uit je oren
Boven jou, kijk ik op je neer van uit de eiffeltoren
Je gebruikt excuses voor je falen, maar om je eer weer terug te halen
En je niveau te laten dalen, val je mij aan met je kwalen
Ik ben uitgegeten, zag jou gezicht als de pannenkoek
Rolde je op met kaas ertussen en nu is de M-e-ss zoek
|
| Mess | 23.03.2010 |
het zit allemaal niet zoals jou zinnen in elkaar,
je vind jezelf de man maar je hebt geeneens borsthaar.
er is maar 1 ding waarmee je boven me uitstijgt,
dat is met je jaloezie je wil mij zijn je bent er naar geneigd.
een vergelijking tussen jou en 2pac moet ik nog ondervinden,
hij is god jij bent 0 en ik schijn zo dat ik je zal verblinden.
want ik ben een baas,
en jou rijms zijn nog slechter als die van sint nicolaas.
je kijkt niet goed ik ben niet zoek,
kijk omhoog je ziet mijn voet.
dus ga aub pannekoeken eten jij dikzak, want die voet verstampt jou als een kleine kakkerlak.
het is Mess en jij hebt wel toekomst betaal me goed en ik geef je bijles;) |
| B.Boris | 24.03.2010 |
| ok idereen zwegen want B.Boris is in de hous geef mij een dik aplouw kom niet hier met die kangkar chit want ik gooij je in een honde chit dus jij zegt mijn moeder is een hoer jij poepte haar wacht zal je een ding vertijlen ik ben je vader ik poepte elke dag met je moeder maart toen scheurde de kondoom maar toen jij uit de baarmoeder kwam wis ik dat jij mijn zoon niet was hahahahahahah das hart |
| B.Boris | 24.03.2010 |
| ze zegen meestal zo vader zo zoon maar dat waas zo moeder zo zoon want u ma is ok lelijk hahahahaha |
| Miss__GB | 25.03.2010 |
B.Boris..
ga gewoon nederlands leren..
want ik weet nu gebod niet wat je allemaal zegt!!
|
| Mess | 25.03.2010 |
B.boris
idd jij bent echt tantoe dom boris! |
| D.O.Double.G | 25.03.2010 |
Sadjjad!! Sadjjad!! weet dat ik je haat al lopend door de straat<br />
ik wil dat je als ontkruid vergaat je rijd een scheve schaats. en trouwens wat zit je nu over onze moeders te prate wy hebbe een moeder di van u is gaan lope vlak na de geboorte ze wou u verkope maar als iemand jou zag waren ze verschoten ik hoor het van over berge en boten Sadjjad! ga u toch zelf vermoorde want je bent hier verlope oude shit ik denk zelf dat een pit van een appel meer waart is BITCH |
| music maker | 25.03.2010 |
mezz,
eerst ga je haten en nu melopen maak een beslissing. zo gaan de deuren voor je open. |
b.boris
doe je mondje maar dicht en je oogjes toe. en ren maar snel huilend naar je mama toe. |
p.s. b.boris
maak eerst je school af en leer spelling zo kunnen we je mischien verstaan. |
| Mess | 25.03.2010 |
music maker
music maker waar kom jij vandaan?
doe geen moeite want de Mess zal je ontslaan.
Geloof me music maker je gaat er aan,
ik weet zelf wat goed voor me is dus ben stil want ik laat je afgaan.
weet dat ik sta bovenaan,
had beter nagedacht ik diss iedereen is dat je even ontgaan.
je leest dit en pinkt weg die traan,
ik waarschuw je 1x hou je bek want ik kan zo uren doorgaan.
want weet ik kom harder als een orkaan,
verwoest alles om me heen het vliegt in vuur ik lijk wel pyromaan.
je bent te laat op dit forum want de Mess is opgestaan,
geen kans voor jou bekijk je schade en denk na dat Mess je dit heeft aangedaan.
je bent een grote fout ondergaan,
vanwaar dat comentaar hou gewoon je bek voortaan.
jwz
Mess;) |
| unknown | 25.03.2010 |
Overschatte rappers, zonder enige vorm van lyrics,
komen op een blm forum ? dit is toch bedoeld voor iets lyrisch ?
Zoveel van die writers praten over dissen, maar de werkelijke betekenis is wat ze missen .
Het maakt me nogal misselijk ben een beetje verontwaardigd.
De Nederlandse hiphop word dankzij dit soort troep nogal minderwaardig.
Ze missen de echtheid en leven in fictie, kom met realiteit behalve rijmen over bitchy's.
Dit is geen rap meer maar slechts commercialiteit.
zometeen stop ik met het beschrijven van echte lines.
Want jullie iets leren lijkt me een beetje lastig,als achter speedy aangaan om em te pakken,
oftewel die rappers hier zijn als een sprookje en ben je nu een hater dan kan ik je beloven,
dat ik je naam zo heb uitgesproken , bedankt haters voor het maken van me naam , jaloezie is een uiting van liefde uit het hart ;)
holla |
| je mami chilt met mij | 25.03.2010 |
SH.HITTT B je bent nog steeds poep SH.HITTT.. XD
B je hebt gekoze voor dit ja voor deeze diss, maar heelaas was dit een stap te ver of mis,
en je lyrics blijke nog steeds
zo slecht dus je leert NIKS.
en ja dit zijn een paar korte en krachtige spits, en helaas praat je met ge u en gij, dus heelaas maar een hiphop cariere zit er voor jou niet bij, en je blijft klein in lyrics en talent, en gelukig voor jou maar pech voor mij dat je mij niet kent, en kom anders face to face in het echt praate tege mij, want ik wil je bewijse dat je deeze topic kan laate verdwijnen door mij,
Greetz.PS |
| it's Sadjjad bitch! | 25.03.2010 |
| Yo Boris, Je moeder is zo dik, De laatste keer dat je moeder 90210 had gezien, was toen zij op een weegschaal stond. |
| Mess | 25.03.2010 |
unknown
props voor jou want je komt gewoon tantoe hard,
maar dit forum is om te dissen en jij bent zojuist gestart.
je style is fresch je bent apart,
maar kraak me lines niet af ze komen uit mijn hart.
ik heb wel 1 vraag voor jou: ben je wit of zwart?
want je maakt me wel verward.
gewoon een deel van mij met nieuwschierigheid,
eindelijk iemands echt die schrijft over de werkelijkheid.
maar genoeg props voor nu even voor de duidelijkheid,
we zijn niet op dit forum voor de gezelligheid.
shoutout aan unknown;) |
mezz
je praat als of je al veel weet
als of je al veel bent
je hebt nog niets gezien mezz je bent niet eens een vent je zegt dat je een orkaan bent maar je bent net een zomer briesje
hou nu maar op en kijk door mijn ogen zie hoe het er in het echte leven aan toegaat.
ik zou je willen slaan maar ik sla geen bitches dus ga nu maar weer weg want de nieuwe king ben ik |
| Mess | 25.03.2010 |
music maker
wat doe je dan stoer achter je pc jij musicmaker,
je vergaat nog sneller als een brandende lucifer.
denk niet dat jij de man bent,
klopt ik ben geen vent ik ben the man.
als je me wil klappen dan moet je niet op dit forum zonder enige skill,
want jij en ik dat is een wereld van verschil.
Ik ben een kreiger en verslind je als een prooi,
alles wat jij dropt is simpelweg rotzooi.
ga eerst leren rijmen want wat jij doet heeft geen betekenis,
jij hebt niks meegemaakt ik heb geleefd in die wildernis.
dus praat niet over de straten,
dus hou je bek er zijn waardigere kandidaten.
Mess, ik laat je flippen geef je stress. |
mezz
het enige wat jij op de straten doet is buiten spelen en het klimmerek is niet de wildernis ik weet dat je je graag verkleed als cowboy en doet alsof je een gun hebt maar zo lijk je alleen maar op de wmcy |
| unknown | 25.03.2010 |
Ok mess thnx voor je props, en ik kraak je lines niet af,
had t over rappers die rappen over bitches die geen bitches hebben gehad.
Maar goed het is fijn om die respect te krijgen,
Ey b boris wanneer kom jij es met lines ?
Rappers als jou zie ik vaker vallen van bomen dan takjes met bladeren,
Je bent als een harlekijn want je laat me lachen,
lach die mannen uit met hun middeleeuwse grappen.
wie kan tippen aan dit?,wie wil een rechtzaak aan spannen,
want laten we het zo bekijken,
ben schuldig aan het behalen van jullie niet bereiken,
vind het eentonig om over 1 man te spitten dus pak ik iedereen die hier wil komen dissen,
en als je niet in dit wil geloven en me wil komen zoeken kijk dan even boven je .
En voor al die topic starters,
maak af je waar je aan begint anders is het ook zo halfgebakken ;)
Holla
props naar mess |
| je mami chillt met mij | 25.03.2010 |
| Woo unknow je kan better workshops gaan geven op deeze forum man iemand disse hier is voor jou tijd verspilling je bent te goed JWZ!!!! probzzzzz |
| unknown | 25.03.2010 |
| dankje dankje |
| Mess | 25.03.2010 |
music maker
jij bent toch die king kom met die rijmende lines dan,
het klimmenrek is al te ruig voor jou de wildernis die jij kent is van tarzan.
maar ik zal je uit je dromen helpen je bent gewoon mislukt,
een grote neukfout verre van gelukt.
je houd het geen dag vol om te overlen op de straat,
niet denken dat je waart bent doe waar je goed in bent ga verder met je kleurplaat.
laat me weten wanneer je met een waardige line komt die wel rijmt en probeer nou niet de man uit te hangen want me neefje van 6 heeft nog betere lyrics. |
| je mami chillt met mij | 25.03.2010 |
Holla Holla
julie rappers strijke voor de eer, maar ik zet me lines en barz hier recht voor jullie neus neer, het intreseert me geen fuck, de fame die laat ik over aan jullie take it baby
and have luck, maar engels of nederlands het maakt niet uit ik doe het allebij alleen voor het vermaak, alleen om dat ik het maak, en om dat ik jou barz en lines KRAAK.
greetz ps. |
| music maker | 26.03.2010 |
mess
je klinkt als een verwent kerletje denkt dat die alles is
je zegt ik ken alleen tarzan maar zelfs door hem word je gedist
dus houd nu maar je bek en ga niet meer ruig doen
je vriendin zorgt alleen voor de poen
ze laat zich pakken voor een tientje door elke man
kom eens van die kamer af ga zelf straten op en zie hoe het ook kan
mess je moet geslepen worden je snijd niet eens door boter
je bent een softie een wangsta gewoon een bitch dus hou er maar mee op zo behoud je nog je kop |
| je mami chillt met mij | 27.03.2010 |
mess en music maker wie de fuck denken jullie te zijn,
ik ben hard en jullie zijn soft
ik laat jullie verdwijne achter een smoke gordijn, ja allebij 1 voor 1 snel en goed, maar eerst spit ik jullie ledemaate der af zo snel als voeiend bloed, en mess je naam zegt het all MESS rotzooi ja zo zijn je barz, diss diss music maker eigenlijk zit je naam me dwarz, want ik maak hier de music en dan zonder music, julie allebij kunnen niet tippe aan dit want jullie weeten ik ben dik, niet in postuur maar in barz en lines, ja zo ben ik, jammer maar kom alsjeblieft niet tippe aan dit, want dat kunnen jullie niet.
Greetz.PS
|
| 101 | 28.03.2010 |
| kom op meer !!! |
| B.Boris | 28.03.2010 |
| ha music maker gij kunt nog niet eens te goed kaken ik zaal je laten zien wat music maken is ik kijk naar jou en ik heb jou al gedis wtfk wie zegt er dat mijn speling niet goed is mij speling is beter daan jouw piet vaan 10cm |
| eee | 28.03.2010 |
telkens als er even niemand reageert dan reageert B.Boris er zelf op
zielig |
| ik | 28.03.2010 |
| http://101barz.bnn.nl/page/profiel/c909493ab94cf48060bbce63e91d80d2 |
| X_ OneLove _ X | 29.03.2010 |
B.Boris
heb respect voor deze mensen behalve voor jou.. ga naar de shop want dat is toch waar je veel van hou! kom nu niet aanzetten dat je alles bent.. ga naar je moeder die je elke week een keertje verwend.. alleen reageren wanneer je denk dat het rustig is.. haha wij zijn hier dus je hebt het mis.. ik heb geen zin om moeite voor je te doen.. verspilling van me tijd.. met je 'gij' lijk je wel op een meid.. Zelfs me broertje van 12 kan het nog beter, zonder erbij te hoeven zweten.. hij neemt al dingen op in de studio.. en jij gaat dat volgende week horen op de radio.. hou gewoon hier je mond, want je had het toch te druk met het kussen van je moeders kont.. je bakt er totaal niks van.. dat kruisje recht bovenin is jou uitgang..
Peace up .. naar deze mensen..
OneLove |
| Enrique.. | 29.03.2010 |
@MISS__GB
we horen niks meeer van je!
waar ben je, haha volgende week spreek ik je wel weer want we moeten die track nog afmaken in roffa.
Miss__GB US AAN!!
jullie doen net alsof je goed bent, maar miss heeft al een kontract bij MSEA dat doen jullie eght niet naaa.
;) |
| Miss__GB | 30.03.2010 |
Enrique
hou gewoon je mond.. be
bemoei je er gewoon niet mee..
we zien nog wel want jij hebt helemaal niks te maken met mijn tracks..dus hou je er gewoon buiten.. ;) |
| B.Boris | 04.04.2010 |
| miss_gb is boos op die eene kerel of ze hat gewoon haar foking regels miss gb heeft bijna een kontrakt hoede kok kan dat zij kan nog nie disse lat stan zingen hoe de fok heb jij dat voorekaar gekregen gij hep zeker een laapdans gegeven hahah HOER!!! |
| Miss__GB | 06.04.2010 |
hahaha
je bent echt zielig B.BORIS!
|
| Yust ME! | 07.04.2010 |
@B.Boris
betR pleeg je zelfmoord
bijvoorbeelt hang je zelf aan een F*ING koort
en respect voor Miss_GB
want we zijn de enige 2 meits en we dissen jullie G
ene boris betR stop je met dit
want je skils zijn droog noem het maar shitt |
| _GiBbA_ | 08.04.2010 |
MISSS_GB!!!
heb je op TMF gezien je was egt superr!!
goed bezigg meis
niemand gaat boven joou door je doet het egt super
wel volhouden hea,
zou het echt leuk vinden als je keer langs kwam dan nemen we wat op. Laat je het even weten?
:peace:
MISSS GB IS AAAAAAAN!!
|
| _GiBbA_ | 08.04.2010 |
www.rebeccalovesbrian.hyves.nl
van miss__GB |
| B.Boris | 11.04.2010 |
| he wa is zij op tmf geweest dan heb ik respckt voor u mis_gb hoe noemt u track |
| Enrique.. | 12.04.2010 |
peace too that girl!!
|
| Miss__GB | 14.04.2010 |
hee..
leuk allemaal dat jullie mijn hyves erop zetten maar doe voortaan even niet! haha jah sta op youtube.. veel plezier met zoeken..
maar even wat anders ik kom hier niet om de 'artiest' uit te hangen.. ik kom hier om teksten te schrijven en te droppe. wil niet anders behandeld worden ik kom hier voor hetzelfde als jullie! maar toch thnQ!!
''Xx,./! |
| rowie | 14.04.2010 |
boris je bent een kaulo sukkel
|
| Jokkie | 14.04.2010 |
| Ik heb net gepoept en tegelijk moest ik plassen. |
| Miss__GB | 17.04.2010 |
HAHAHA LOL IS DEZE SITE...
MAAR LAAT ME LEKKER ME DING DOEN..
NIEMAND HOEFT HET TE WETEN..
HET IS ME HOBBY EN ZOU ER NOOTI ME LEVEN VAN WILLEN MAKEN..
SORRRRYYY GIBBA! |
| Boy C | 23.04.2010 |
Jullie zijn wack vergeleken met je Boy C
Praat niet over meiden die je nooit hebt gehad G
Enige die hier hard weet te komen is Miss_BG
Zij is hier de enige Lyricale Genie
BigUp, Respect gaat naar Rebecca
En kom niet praten over dat je het deed met haar
En dan heb ik het nog niet eens over de wackshit van D.O.Double.G
Met de naam alleen kom je er niet, anders stond ik al aan de top, C?
Laat d'r haar ding doen en kom niet praten over rapen
Je disst te zwaar? Je BENT te zwaar door al die chocorepen |
| Hassan | 23.04.2010 |
nog wat oefenen Boy C
je lines zijn niet echt hard |
| Boy C | 23.04.2010 |
| Hassan 't gaat erom dat ik het nog maar een paar dagen doe en Boris en de rest hier al maanden faalt. :) |
| je mami chillt met mij | 23.04.2010 |
IM back YHA EY
ey de eenige die het hier brengen zijn Fame BOY C, en yes ya van de B tot de G miss-GB, DUS Hassan Harde lines of niet vergeleke met THE BOY C blijf je wack, dus houd i je onder de knie, maar goed laaten we verder gaan met de girl MISS-GB, Deez meid is the bom van allemaal geen gehaat voor haar, maar zodra je gaat fucke met haar rookt ze je op als een cubaanse zigaar, Haar spits zijn als vuur geen gelul maar een rechtsstreekse Diss, en zonder leugens maar met vuur en pit en haar eigen special touch like a amezing Kissssss, maar goed we gaan door naar de groote MAN Fame Of tewel the best, dropt een bar en disst iedereen in deeze topic plus de rest, en geen word om vuil aan te maaken nee The fame is gewoon beeter dan de rest,
YEAAAAA IM BACK
respect voor fame Boy C en miss-GB HOLLAAAAAAAAA
|
| Hassan | 23.04.2010 |
Ik heb nog niks gebracht jongen ;)
maar Boy C waarom wil je dan al album maken?
1love |
| Boy C | 24.04.2010 |
@je mami chillt met mij:
haha thanx :)
@Hassan:
Er doen sowieso ook al rappers aan mee die al veel verder zijn dan mij, mijn teksten worden dan door hun gecorrigeerd. Alles klinkt toch beter in een nummer dusjah teksten hoeven sowieso niet te hard te zijn xD |
| Miss__GB | 26.04.2010 |
@ BOY C
weet je wel wat je zegt?
'Er doen sowieso ook al rappers aan mee die al veel verder zijn dan mij'
ik weet niet wat je denkt.. maar volgens mij te veel, hier op deze topic gaat het om dissen.. iedereen kan het tegen jou op we zullen je hier niet missen.. eerst iedereen te vriend maken en zeggen dat ze goed zijn en een paar dagen later zeg je dat JIJ de beste bent.. maar ondertussen is er hier helemaal niemand die jou kent.. |
| Miss__GB | 26.04.2010 |
hahahaha iemand gebruikt mij naam..
Boy C ik heb echt totaal niks tegen je, en volgens mij is deze gast niet goed in lezen. najah iddgeval sorry !
kuss |
| Boy C | 26.04.2010 |
@ Miss_GB:
hehe geeft niks whaha
@ Fake Miss_BG:
Ik weet wat ik denk
Ik weet dat ik skill breng
Niemand zal mij missen omdat ik de hardste ben
Ik maak die rappers kansloos
En niemand die mij kent?
Iedereen te vriend maken meid ze moeten me juist haten
Ik heb nooit gezegd dat ik de beste ben, ga ergens anders dom praten
We spreken elkaar nog wel na mijn studiosessie bij 101 barz :) |
| B.Boris | 26.04.2010 |
okee mensen ik ben gwn kk zielig
jullei hebben gewonnen -.- |
| Boy C | 26.04.2010 |
| en hij geeft toe :z |
| tss | 28.04.2010 |
| boris doe niet stoer ik ga over je kk hoofd heen pissen |
| Tripple G | 29.04.2010 |
boris je bent een fack ass bitch, ja dat is zeker,
je bent een vieze flikker dus nu kom ik je breken,en ohja wacht even je denkt te kunnen dissen, maar je maakt fouten dus stop nou met dat bitchen nikker, je wilt bij Nino op ze poko stik zitten, maar je beland bij een zwerver dus nu mag je ze sperma slikken, ik maak me diss af nu is het over en uit, je krijgt me middelfinger en nu lig je dr uit, laterrrr.... |
| diggy | 29.04.2010 |
| Boris zit nog in zn pubertijd laat hem zijn moment krijge later zal hij beseffe dat hij zichzelf voor schut heeft gezet op de website van blm |
| B.Boris | 29.04.2010 |
| Jullie zijn allemaal kankerleiers. |
| D.O.Double.G | 05.05.2010 |
| STOP!! met dat gespit en STOP!! met dat gezaag want al julie amateur raps gaan gwn te traag. ik zet BLM gwn helemaal op zen kop zeg maar STOP!! en ik klop er op maak julie nu maar klaar want hier komt D.O.Double.G aan. je Zegt STOP!!STOP!!STOP!! nee niet doen daar begon het al je lach te schijten in je schoen . Boy C je bent geen crip als snoop je bent geen blood als game het enige dat je kan is zuigen op je fopspeen |
| B.Boris | 08.05.2010 |
| ha manen ik ben back en wie gebriuk mijn naam ene boy c wtf doet gij hier gij kunt ni disse waarom blijft gij spite je moeder wouw je pijpen en zag een klijne pitje |
| Tripple G | 10.05.2010 |
B.Boris ben je van god los, leer normaal te praten of wil je dat ik je bos
maak kennis met de enige echte in de scene,en ben pas begonnen dus nikker alsjeblieft
jij de baas ?,noh man ik dacht het niet
je bent gewoon een kk lelijke griet
en dat weet ik zeker want pussy ben je wel, zodra je mij ziet dan krijg je kippenvel
en niet alleen ik maar al de people tell,jij bent gewoon nep nikker,jup ik dacht het wel
en met gij zij, het lijkt wel de oertijd, ik vaag je weg als regen doet met stoepkrijt
en nu je weg bent, zal niemand je missen van rappen kan je niks dus stop nou met dat dissen
enuh nog even probs, aan me mwua ikke enuh ik natuurlijk
challaz
|
| Miss__GB | 11.05.2010 |
hee B.BORIS
hou je bek over BoyC.. want hij is zwaar okee.. ik weet echt niet wat jij hier nog doet.. volgens mij leef jij heel je leven onder invloed.. misschien van drank, misschien van drugs.. het boeit me ook helemaal niks.. en al denk je van wel dan heb je het miss.. elke dag ben ik in de studio bezig en geen tijd meer voor dit.. maar elke keer kom ik toch weer terug, weet eigenlijk niet waarom want jij bent 1 en al shit,.. ga niet praten dat je beter bent.. want ik zie jou nog lang niet in de studio staan en op tv komen.. wees maar jaloers want ik heb het al geflikt en jij kan alleen maar blijven dromen..!!! |
| Boy C | 12.05.2010 |
Ga nog wel eens met een rap ergens op reageren, maar nu even @ Mıss_GB;
Mag ik je msn? Jij bent hier de enige van wie ik echt wat kan leren (K) |
| Nicolaz | 13.05.2010 |
@ B.Boris
Je weet je bent een mislukte disser ,
je geboorte was een misser.
Niemand wou je,nog altyd niet.
Niemand heeft bewondering voor je fucking mislukte lied.
Dus zoek een fucking leven,
je bent vast aan het beven,
steekt veel tyd in je diss.
Maar werkelijk is het niks.
Bly dat je wat aandacht krygt? ;D |
| c.dis | 14.05.2010 |
@ nicolaz:
doe niet zo groot,
je bent echt een idioot!
je voelt je te goed op deze aarde ,
maar ik zal je eens in de aarde steken.
ik koop nog liever een kogel om in je kop te knallen in plaats van mn vuiste aan jou vuil te make,
ik moet van je brake.
het is zure kots van je kut.
je kan me geen f*ck schele,
mense willen met jou niet dele.
met je grote praatjes ,
maar je hebt te weinig daadjes!
kom maar af,
ik zeg pif poef paf ,
en je ligt in 1 seconde in je graf! |
| D.O.Double.G | 15.05.2010 |
Kben de rapper met het meeste geld,Kgebruik geen geweld julie noeme me een woesi maar eigenlijk benk een held ,ik rap tot je smelt dat wordt hier vermeldt.
Bel 112 dan wordk afgekoeld ik weet D.O.Double.G roelt dit is hoe ik doe men flo is the nice,kdrink alleen een cola me ice.
Laat de beat zien
en laat de beat horen voor deze sh!t benk geboren
Westcoast eastcoast ni te doen ik schrijf hier tekste verdien wa poen
@ Miss__GB : zoude A.U.B u Knopke van u bloes iet meer wille opendoen want u nekske begint egt wel te zwelle zelfs king kong heeft ni zoon dikke nek blijf ma gwn rustig me u voetjes op de grond want ge zy toch geen rapster geworde om uwen dikke nek te kunne late zien .
B.Boris mkkr
C.dis mkkr
RapBrother's |
| Miss__GB | 17.05.2010 |
hahahahahaha
ik ga hier echt niet meer op reageren...
@Boy C: Rebecca_musiclabel@hotmail.com
spreek ik je daar??
|
| Boy C | 17.05.2010 |
D.O.Double.G je faalt *****HARD
get a life ofzouw, met rap ga jij het niet maken kerel
Magoed, mijn tekst:
De rapper met het meeste geld? Die rappertjes zijn dan wel arm zeg
Of vergelijk je je met de kinderen die Sjaak napraten op de hoofdweg?
Wtf begin je te praten als je niet eens weet hoeveel geld ik heb
Je mag blijve rappe je hele leven lang omdat ik toch niet wegsmelt
Je flow gejat van lexx en ik hoorde dat hij hem terugwilt
Drink jij maar cola met ice, ik ben de boy die met echte drank chillt
Concurrentie dacht ik hier te vinden ze hebben allemaal verloren
HipHop is inderdaad dood als jij al hiervoor bent geboren... |
| Boy C | 17.05.2010 |
| btw je bent teringwanhopig als je zo praat tegen meisjus, zeker nog steeds maagd :') |
| annasevina | 20.05.2010 |
База сотовых номеров города номеров города Лыткарино| база омск| база сотовых номеров саранск| телефонного справочника Саранск. База сотовых номеров пароль база данных билайн 2010 пароль база данных билайн 2010 пароль база данных билайн 2010 города база сотовых пароль база данных билайн 2010 пароль база данных билайн 2010 номеров города справочника Красноярск| база сотовых база сотовых номеров пароль база данных билайн 2010 пароль база данных билайн пароль пароль база данных билайн 2010 база данных билайн 2010 2010 пароль база данных билайн 2010 города.
Пароль база данных билайн 2010 Сотовых номеров Кемерово| телефонного копьево| база сотовых номеров сотовых номеров Калининград| телефонного санкт - Петербург| база сотовых. Телефонного справочника пароль база данных билайн 2010 северодвинск| база сотовых номеров пароль база данных билайн 2010 корсаков| телефонного база сотовых пароль база данных билайн 2010 номеров Белый справочника Псков| база сотовых. Телефонного справочника Екатерибург| база номеров города пароль пароль база данных билайн 2010 база данных билайн 2010 новодвинск| база справочника Самара| база сотовых саранск| база сотовых номеров. Номеров города Самара| база бердск| база сотовых номеров номеров города пароль база данных билайн 2010 уфа| база телефонного справочника Дубна | база. Справочника Уфа| база сотовых копьево| телефонного справочника Копьево база сотовых номеров города красноярск| телефонного справочника Красноярск. Сотовых номеров города Уфа база пароль база данных билайн 2010 сотовых номеров Братск база сотовых номеров Саяногорск база сотовых номеров города. Саранск| пароль база данных билайн 2010 телефонного справочника Саранск абакан| телефонного пароль база данных билайн 2010 справочника Абакан справочника Новодвинск сыктывкар| база сотовых номеров. Арзамас| база сотовых номеров города Волгоград| база сотовых астрахань| база сотовых номеров волгоград| телефонного справочника Волгоград.
Справочника пароль база данных билайн 2010 пенза| база сотовых база сотовых номеров города омск| база сотовых номеров номеров города Тула| база. Арзамас| телефонного справочника Арзамас телефонного справочника пароль база данных билайн 2010 саранск| база юрга| телефонного справочника Юрга сотовых номеров Бердск| телефонного. Сотовых номеров Аскиз| телефонного база сотовых номеров Саяногорск база сотовых справочника Бея| база сотовых. Владимир| база сотовых номеров москва| база сотовых номеров справочника Владивосток| база сотовых номеров Сыктывкар| телефонного справочника. Пароль база данных билайн 2010 справочника Астрахань| база сотовых города Пенза| база сотовых телефонного справочника Боград| база номеров Усть-Абакан| телефонного справочника.
Пятигорск| база сотовых номеров сотовых номеров города Пятигорск сотовых номеров города Красноярск псков| телефонного пароль база данных билайн 2010 справочника Псков. Пароль база данных билайн 2010 города Арзамас| база сотовых оренбург| база пароль база данных билайн 2010 пароль база данных билайн 2010 сотовых номеров база сотовых номеров Юрга сотовых пароль база данных билайн 2010 номеров города Калуга. База сотовых номеров города города Волжский| база сотовых база сотовых номеров Серпухов база сотовых пароль база данных билайн 2010 номеров города. Сотовых номеров пароль база данных билайн 2010 города Дубна справочника Лыткарино| база сотовых база сотовых номеров Москва боград| база сотовых номеров База данных мобильных билайн База билайн 2010 Поиск человека по дате рождения Пробить номер сотового База данных телефонов мегафон
Города Череповец| база сотовых номеров города Дубна | база тула| телефонного справочника пароль база данных билайн 2010 тула сотовых номеров города Архангельск. Мурманск| телефонного справочника Мурманск шира| телефонного справочника Шира справочника Боград| база сотовых база сотовых номеров города. Справочника Кемерово| база сотовых номеров города Красноярск| база орел| пароль база данных билайн 2010 база сотовых номеров сотовых номеров Тула| телефонного.Лыткарино| база сотовых номеров номеров Воронеж| телефонного справочника база сотовых номеров Шира справочника Серпухов | база сотовых. Орел| база сотовых пароль база данных билайн 2010 номеров пароль база данных билайн 2010 телефонного справочника Серпухов | база города Северодвинск| база сотовых номеров Таштып| телефонного справочника.
|
| c.dis | 21.05.2010 |
@ boy c
je weet wat ze zeggen he, wie niet waagd blijft maagd en jij bent geen wager je praat maar en praat maar .
wanneer komt er echt eens iets uit jou grote mond ?
je bent gewoon hetzelfde zoals mij, een BEGINNER!
ik geef dat eerlijk toe en jij bent zo laf en laag om je groot te houde tege iedereen .
als ik jou was (wat ik NOOIT wil) zou ik er gewoon mee stoppen! |
| Boy C | 21.05.2010 |
geen tijd om er een rap voor te maken maar ik antwoord er gewoon op...
Vandaar dat ik al sinds mijn 13e geen maagd meer ben,
Als je goed zoekt hier zie je dat er staat dat ik een beginner ben maar ik weet me dus gewoon groot te houden,
Ik ben geen wager vandaar dat ik zo snel mgoelijk mijn carriere probeer te beginnen,
Ben net begonnen dus waarom stoppenG? (K) |
| D.O.Double.G | 21.05.2010 |
Boy C Door je eigen hand ontmaagd worden telt niet dus ga nog maaar met je blokken spelen
kleine kid's als jou moete wy niet hebbe dus laat de grote maar de track's playe.
hier stopt je cariere dan
je kan ni rapppe of ni zinge zelfs een zwerver vn op antwerp meir kan beter swinge dus daarom hebbe ze hem maar aangenomen di zwerver kan pas egt dingens beloven kan pas egt praten over het leven opde straaten
dus ga ni slim doen en snel iets verzinnen want zelf yes-r kan hier niks tegen beginnen |
| c.dis | 21.05.2010 |
@ boy c
kijk nu heb je 2 man op je dak je zegt ik ben al van mn 13 geen maagd meer ,maar je bent er waarschijnlijk nog maar 6 .
kijk jij wilt je groot houden hé dan heb ik 1 goede tip voor jou : doe niet zo kinderachtig ,dat helpt je al een stuk vooruit.
en hoe da jij al over een carriere durft prate leer eerst dissen rappen en al die shit .maar hoe je nu bezig bent gaat egt niet lukken hoor !
serieus doe er eens wat aan ,je hebt zelfs nog geen haar op je banaan dus laat het maar gaan. het gaat je niet lukken om iets te bereiken .
ik zelf doe dit om het te probere en jij om te lere .bij mij lukt het bij jou mislukt het.dus stop zo met te praten tegen de muren het is ambetant voor de buren ;) |
| Boy C | 22.05.2010 |
LOOOOOL DUDE HOE KAN MIJN CARRIERE HIER EINDIGEN ALS IK HEM NOG NIET EENS ECHT BEN BEGONNEN XD
en hoe weet je zo zeker dat ik klein ben, alleen rikkert kent me hier XD
Dit forum is gewoon lol, ik drop hier mijn minder goeie teksten, vraag Rikkert maar uhn keertje als je et niet geloofd XD |
| c.dis | 23.05.2010 |
haha je minder goeie texten zijn zelfs nog slechter dan je zogezegde "goeie texten" maar inderdaad dit forum is gewoon grappig ik doe dit gewoon maar als ik me verveel xD
maar ik lig hier wel vaak plat van het lachen tis gewoon grappig hoe veel mense zo veel moeite doen om een "fatsoenlijke" dis te schrijve xD |
| Singooow | 23.05.2010 |
B.Boris , Niemand kan je dissen ? wacht Boy ;)
B.Boris Denk je dat je beter bent , dan heb je vast mis . Ga naar wikipedia de defenitie van een diss . Je vader ging pas lopen want j Moeder is een Ho' . No Sorry kerel , dit is 't bewijs da je down gaat voor 'n Flow ;) |
| Boy C | 23.05.2010 |
Fuck jullie allemaal met jullie Fame
Jullie flikkertjes irriteren me nog erger dan eczeem
Ik wil jullie allemaal in brand steken rapen en daarna afmaken
Maar moet het slim aanpakken net als Ernie doet in die fake game
Representing Perfection blijven jullie maar praten over wijven
Jij en ik zijn net de PS3 en de GameCube
Ik zit ingewikkeld in elkaar en jullie zullen voor altijd simpel blijven |
| Boy C | 23.05.2010 |
C.Dis misschien dat je goed was, dat je talent had
Maar nou doe je iets verkeerds, een blondje die rijdt in een Smart
Je houdt het klein, ik rule die F1 en jij doet aan GoKart
Ben die fakeassrappers hier meer dan spuugzat
Ze denken ze kunnen focken speel ik het spelletje maar mee
Word ik machtig smeken ze om genade maar ohwee
Als ik weer eens genadig ben, je vraagt erom om afgemaakt te worden door de leeuwen
Heb ik jullie allemaal geript en dan hoor je ze weer schreeuwen
Ik geef jullie veel vrijheid maar soms gaan jullie te ver
Beginnen jullie te schijnen als de zon dus neem ik het over als een novaster
Jouw carriere is een korte zin in een lang verhaal en ik zet hem in voltooid verleden tijd
Het kan me fucking niks schelen wat jij denkt van mij
Ik rule die echte game
wanneer jij het over ownen hebt bedoel je Runescape
Respect voor me myself and I en voor de letter W
De enige letter die durft, Dubble You, in your face |
| c.dis | 24.05.2010 |
hahahahahahahahahahahaha boy c doe gewoon geen moeite het trekt op niets ;).<br /><br /><br /><br />
jij zult het nooit halen van de echte master en wie de echte master is weet niemand. en zeker niet denken dat jij de master bent dat ben je NIET!!<br /><br /><br /><br />
je bent een mislukkeling eerste klas ;) .<br /><br /><br /><br />
dit forum is niks tegenover het ECHTE werk.<br /><br /><br /><br />
je bent nog niet oud genoeg om fatsoenlijk tege me te spitte dus doe niet moeilijk en ga trug zitte .<br /><br /><br /><br />
jij begint te zweven van je f*cking dikke nek .<br /><br /><br /><br />
fuck MC's fock alle kutrappers FOCK boy c.<br /><br /><br /><br />
op mij wacht iedereen al te lang . maar wees niet bang ik doe je geen kwaad je bant het niet waard ;). |
| Boy C | 24.05.2010 |
C.Dis je hebt mislukte en scheve rhymes,
geen punchlines,
zit mensen te kleineren terwijl je zelf rl wss geen vrienden hebt, ik ken jouw soort :')
En hier past echt heel mooi dit zinnetje bij:
Stop je hoofd in een vuilnisbak en ruik je toekomst, bitch
Ik ben al hard onderweg met mijn carriere, verder dan dat jij het ooit zult schoppen en ik neem het nog maar een maand serieus :)
Wanneer ik mijn contract heb zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je niet verder komt dan een straatremix. |
| c.dis | 24.05.2010 |
hahahahaha ik lach jou gewoon vierkant uit man!
dat zinnetje van stop je hoofd in een vuilnisbak is zelfs ouder dan mn oudste oma .
en je zegt ik ken jou soort dat wil dus zegge da jij van dat soort bent.
|
| c.dis | 24.05.2010 |
en je zegt ik ga het verder schoppe met mn carriere dan jou maar wie zegt dat ik een carriere wil make? ik zal wel een carriere make op mijn eigen manier .
jij bent gewoon een meeloper dat is alles ;) |
| Boy C | 24.05.2010 |
LOOOOOL een meeloper van wie dan?
En ik faal niet in het leven :x |
| Rikkert | 25.05.2010 |
C.Dis?
Snap je waar je nu mee bezig bent?
Je zegt eerst dat je geen carrière wilt maken. Niet met die woorden, maar het komt er wel op neer.
En dan zeg je dat je carrière maakt op je eigen manier?
Je spreekt jezelf tegen. :Z
Kerel, maak eens keuzes, verzin normale lines, anders komt die carrière van je er nooit. Je gebruikt tegen meerdere rappers op dit topic al hetzelfde over 'dikke nekken' en als je rhymes zijn rijmpjes 'à la groep 3.'
"kom maar af,
ik zeg pif poef paf ,
en je ligt in 1 seconde in je graf!"
Kerel, dit kun je toch niet serieus menen? Als je echt iets hebt verzonnen drop 't maar dan pak ik je wel.
Voor nu is 't over en uit.
Owh wacht, dat kan niet, de game begint pas wanneer ik me aansluit. |
| c.dis | 25.05.2010 |
jullie nemen dit ZOOO serieus ö.
je weet toch dit maakt me niets uit ik doe dit uit VERVEELING.
dit is gewoon goed voor als je je verveeld .
en jij zegt dat ik mezelf tegenspreek maar dat is niet zo.
kijk ik zeg dat ik geen carriere wil maken en daarbij bedoel ik geen carriere in de "hiphop wereld" of hoe je dat ook zegt. ik maak mn carriere op mijn EIGEN manier jullie doen dat op een manier dat andere mensen doen dus jullie zijn gewoon meelopers . en nu gaan jullie zagen en zeveren maakt mij niet uit je praat gewoon tegen de kleinste muur van mijn huis de grote muur ben je niet waar ;) . dus zeg gewoon nix meer tegen mij . jullie zouden nu dan zeggen : dat was ik net van plan want ik wil geen moeite meer in je steken. maar weet goed ik vind het tof da jullie er jezelf mee bezig houden maar ik kap met deze site ik vind het dom . en nuy denken jullie dat ik bang heb maar dat ben ik niet ik wil jullie gewoon niet harder late wenen dan jullie doen en alles wat ik heb gezegd gaan jullie wss dinge zegge dat ik al weet. jullie hebben gewoon voospelbare comentaar. dus een goede tip voor jullie verzin iets goed om tege andere mensen te zeggen en geen voorspelbare dingen . ciao (nepperts ;) |
| Boy C | 25.05.2010 |
Ik wil wel dat jij ook begrijpt dat deze site niet meer dan een hobby is en mijn reacties niks serieus/persoonlijks zijn en rappen is mijn droom, niet die van Rikkert, die probeert het gewoon ;)
1. Eerst zeg je 'het ECHTE werk' en dan dat je er geen carriere van wilt maken. Hoe the fock weet je dan van het ECHTE werk als het niet je werk is?
2. Je spreekt jezelf wel tegen, het ECHTE werk en dan zeggen dat je er geen carriere van wilt maken zoals ik al zei.
3. Wie de fock zijn we aan het neppen dan kill, ik loop met niemand mee, deze weg begon ik met meerdere mensen, ze bleven onderweg allemaal haken en konden niet verder, ik doe dit voor hun. |
| c.dis | 25.05.2010 |
ja kijk effe heel serieus.
als jij een carriere wil maken moet je dat gewoon doen ;)
ik ben niet goed in dit en da weet ik van mezelf ;)
maar ik beschouw dit gewoon als een verveelings-site.
iedereen denkt er wel anders over .
en ik wens je gewoon veel succes met je carriere op te bouwen;)
. maar wat je zegt over rikkert vind ik wel "grappig" .
ik had niet verwacht da je da zou zeggen xD
|
| Boy C | 25.05.2010 |
| Rikkert is talent, hij wilt gewoon niet. En ik begrijp dat dit een vervelingssite is maar hou het realistisch en niet uit de hoogte doen ;) |
| Miss__GB | 26.05.2010 |
hahaha,
het wordt hier steeds slechter bij deze 'ZWAARE DISS'..
OneLOve |
| Boy C | 26.05.2010 |
| Miss GB nooit online op msn? :o |
| Miss__GB | 29.05.2010 |
BoyC
Ben alleen zaterdag online.. want heb het nogal druk!!
-x. |
| SS | 30.05.2010 |
Ik trek me pipa en jij rent estervetten laat je zweten als spa blauw liter flessen geen takkie komen maken want je zit hier verkeerd dus een verkeerde move en je bent er geweest!<br />
<br />
BIATCH |
| Miss__GB | 14.06.2010 |
waar is B.Boris nou??
hij heeft geluisterd,,!!! :D
|
| B.Boris | 06.07.2010 |
| oke maafkees ik verstond er geen zak van ga speelen bich en eet nog een gehakt bal jij bent geen partij da ben gij nooit geweest gij bent verlooren boris stat eerst jij bent de heerser en ik ben de koning jij wilt een betel hier is je beloning jij bent dik mr jou stel is ni vet bitch !!!! |
| JTG | 06.07.2010 |
B.Boris
Je disses zijn nepper dan outlet van bergmans
je dacht het te doen te proberen dit is je laatste kans
Je kent geen punchlines nee, geen wordspelingen
je kent alleen maar bibbers als bij aardbevingen
Ik vind je een echte neppe, zo eentje die denkt te rappen
Maar je bek zie ik als een klep ja de cap van mijn petje
Jij bent minder waardig, ik ben Volwaardig
Volgens mij doe je er niet toe
dus stop maar bitch |
| B.Boris | 06.07.2010 |
jtg
zweg waant gij kunt ni dissen wij ziten in europa jouw disen zijn saaier daan verhallen van mijn opa deze goed kope genster wilt broberen te dissen ik benk in mijn ijgen hoe kaan jij u ijgen vergisen
gij bent gedomineert de worden da ik je geeft zijn nimeer tevergeten geen 911 geen meester kan jou nog helpen BITCH !!! |
| B.Boris | 06.07.2010 |
singoow zweg
STOP met u gebrabel gij zijt een lagertje hier gij lijkt wel op knabel en babbel hahaha bitch !!! |