| De N | 26.02.2010 |
| er is beef tussen hun never dat zij een track samen gaan opnemen! |
| JWZ | 26.02.2010 |
| Kerel volgens mij loop je achter die beef is allang weer over |
| De F | 26.02.2010 |
| N maybe moet je eerst ff denke voor je dingetjes neer gaat zetten |
| LeeSranang | 27.02.2010 |
ik denk als ze een track opnemen word wel nice. Maar gebeurd denk ik niet want Nino woont in Zaantje en Kempi in Eindhoven
|
| tja | 27.02.2010 |
| afstand maakt niks uit Nino heeft ook track met kraantje Pappie uit Groningen, maar denk dat ze er beiden te druk voor zijn en hun trots hebben wie vraagt wie eh |
| koodje | 27.02.2010 |
beef is over, track komt
ze hoeven alleen hun lines op te nemen, mailen naar producer, |
| Wesley | 28.02.2010 |
Ik wou net zeggen, tijdje geleden stond op de twitter van priester @ kemi & nino, 'holla at die lovesong, ben down.' zoiets.
hij komt waarscijnlijk op stille wateren diepe gronden. |
| + | 28.02.2010 |
| Kempi woont trouwens al een tijd in Woerden |
| glenn | 01.03.2010 |
kempi en nino
niet samen!!
ik hoop dat nino zich niet verlaagt tot kempi |
| ..... | 01.03.2010 |
| Kerel... op welke manier wil die zig gaan verlagen dan? |
| ..... | 01.03.2010 |
| zich* |
| Jimbo. | 01.03.2010 |
idd >.< maare heeft nino niet al een nummer "niemand nodig"
samen met singa?? |
| -=Range=- | 02.03.2010 |
rs geen beef met kempi
nino had in transmigratie 1 gezegt,iets van,je zit in de gevangenis je dealt drugs en je bent fake rapper<br />
<br />
en kempi voelde zich aangesproken en zo kwam denk ju dat ik doof ben ,toen hebbe ze erover gepraat maar denk je dat ik doof ben was t veel uitgeloope dus heeft nino klapje die bitch gemaakt<br />
en nog een mt lsd en bloed-seieus <br />
nu is het weer bijgelegt |
| Robson | 04.03.2010 |
| Ze hadden fftjes beef omdat N.op transmigratie zei: rappers spelen groot in de gamemaar zijn te traag voorde straten, spelen hosselaar maar zitten vaak achter tralies. Kemp dacht dat dit voor hem was en nam denk je dat ik doof ben op. Toen hadden ze het uitgepraat maar werd denk ju dat ik doof ben toch gelekt. Kweet niet door wie, niet door kempi zelf en toen kwam nino met klap jediebitch. Maar erkomtdenkik wel een featuring, want nino had op twitter wel iets staan dat eriets hard aankwam ft eindjuh dus ik denk kempi of fresku. |
| wts | 04.03.2010 |
| fresku is beter dan kempi vind ik maar beter komt er gwoon eentje uit met kemp en 1tje met fresku;) |
| swaggerboy | 04.03.2010 |
nino wil het wel maar hij kan het ze mannen niet aandoen
en kempi wil het ook wel maar hij zegt ook er is te veel gebeurd en als we nu een pokoe maken dan gaan me mannen me raar aankijken maar niet haat ofso
|
| Eli | 04.03.2010 |
| kempi had nino kerstkaart gestuurd |
| Lil Lev Baby. | 05.03.2010 |
| In een nieuwe track van kempi ft R.kay zegt kempi : Fuck stilte voor de storm, ik wil rwina tot ik binnen!> is dat nie als diss bedoeld dan?:S |
| J | 05.03.2010 |
| gaat niks worden fok kempi |
| ait | 06.03.2010 |
niks fok kempi
als nino en kempi poeki gaat maken krijgt nino meer fans maar kempi ook
dus als nino slim is doet die dat want hij rapt alleen voor flappen dat zei die zelf
love |
| dgjzsh.ktgtkh | 08.03.2010 |
| gfjgjgh |
| --- | 08.03.2010 |
Er is geen beef meer tussen hun maar kemp zit er niet op te wachten om een track met nino te maken..
|
| -------------- | 09.03.2010 |
| kempi zit er wel op te wachten iederen moet mar gwn afwachtn en niet voor een andere oordeelen |
| kom dan swa | 10.03.2010 |
kempi zit er wel op te wachten iederen moet mar gwn afwachtn en niet voor een andere oordeelen
Nu oordeel jij toch ook, kk sukkel |
| N | 11.03.2010 |
| De beef is al over, lees de statemagazine intervieuw. Hij kreeg een kerstkaart van hem, en daarom heeft hij het nummer december geschreven. |
| D | 11.03.2010 |
| dat rappers elkaar opeens probs geven zegt ook niks, lexxxxus zei ook in interview shoutout naar thc negativ gaf rbdjan probs voor die track ik word zo gek, ze hebben elkaar al allebei wel probs gegeven, beef was enkel omdat kempi een line verkeerd begreep en het was al uitgepraat voor die disstracks uit kwamen tot die van kempi perongeluk uitlekte en toen moest nino wel iets terug doen voor zn 'image' maar ik sluit een featuring tussen hun niet uit |