| Boy C | 15.06.2010 |
| Agree, al vind ik je niet lief, je zei dat ik zuig :( |
| jeejo | 15.06.2010 |
| Ga niet nep doen ;) |
| FAME | 15.06.2010 |
| Ik begrijp je niet? |
| Boy C | 15.06.2010 |
| Jeejo bedoelt denk ik dat je groot praat terwijl je dat niet bent, jeweetwel, NerdCore, zoek maar eens op @ Amerikaanse/Engelse WikiPedia ;) |
| FAME | 15.06.2010 |
| Arrogantie, hoort erbij, beter lezen. |
| FAME | 15.06.2010 |
| Hij dacht dat iemand anders reageerde op mijn naam haha |
| koodje | 15.06.2010 |
Fame moet gewoon doorgaan,
die wangsters komen niet te voorschijn nu |
| FAME | 15.06.2010 |
Ik vind best wel grappig dat mensen praten achter m'n rug maar niet replyen op dit.
DIT IS JULLIE KANS, JULLIE MOETEN ME TOCH NIET? |
| je bent weak | 15.06.2010 |
| je bent lellijk je stinkt je moeder is lellijk je vader ook en ja uhmmm verder weet ik het niet vind het wel lagge als je denkt dat dit echt zin heeft maar goed 1-0 Fame :P |
| Fame | 15.06.2010 |
| ik ben homo kan niet rappe denk dat ik Toni ben en uhmmmm je bent echt kk de kk slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Unow | 15.06.2010 |
| 1ntje hierbovee is nou een internetG |
| FAME | 15.06.2010 |
| Zielige mensen. |
| wcmLoco | 15.06.2010 |
| iedereen moet gewoon ff ophouden met deze shit is niet fa2 meer Fame G Probz voor je ding peace |
| als jij het zegt | 16.06.2010 |
| ja man zelf Locks zegt het dus hou ff op met die onzin hier dit is BLM geen FAME dus hou je rustig Rust |
| chick | 16.06.2010 |
| je stopt met rappen was je er ooit mee begonnen dan kansloos figuur |
| FAME | 16.06.2010 |
| Kom eens met een nuttige reply dan hond. |
| je mami chillt met mij | 16.06.2010 |
EY beeter zet je geen reply als je ook niks nuttigs weet teringgg somigge van jullie zijn gewoon te skeer
RUSTIG |
| Miss__GB | 17.06.2010 |
laat mensen lekker over je praten! je bent toch wel slimmer dat hun? waarom ga je je dan verlagen naar hun niveau.. ik heb je gehoord op youtube.. en het klinkt beter dan al die shit die ik van deze andere..! fame.. wes gewoon slim.. en als je dat niet bent wordt het dan.. stuur je liedjes die je hebt opgenomen naar maatschappije.. en vraag wat ze er van vinde.. de meeste zullen zeggen dat het goed klinkt...!!!
OneLove ;) |
| je mami chillt met mij | 17.06.2010 |
JUISTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!
einelijk iemand die het snapt ik heb gister het ook iemand laaten hooren die man vond het ook kk goed dus mensen praat wat je wil maar fame blijft the best WHAAHAA |
| BIGKEYBEATS | 17.06.2010 |
| E Fame , pas mij eens een link naar een van je tracks brada , bigkeybeats@hotmail.com |
| Miss__GB | 17.06.2010 |
fame,
moet je kijken
binnen een uurtje al 2 reactie's op mijn reactie...
dus ga gewoon door met rappen en mensen dissen..
voor mij is muziek me leven..!!
ik zal er alles voor over hebben
als ik maar muziek maak!
ik ben er een tijdje mee gestopt omdat ik een vriendje kreeg die ik elke dag wou zien
maar toch miste ik wt in me leven!
nu ben ik er weer mee begonnen en ik vole me weer helemaal suuperrr!!!
als je eenmaal aan zingen/rappen ben begonnen kan je gewoon niet meer stoppeeen!!!!
XXX OneLove |
| theiz (new swagg) | 17.06.2010 |
fame
je mami chillt met mij heeft mij jou laten horen
je bent echt kk goed
je moet gwn door gaan met rappe
laten mensen maar haten en praten
het zijn jou teksten en hun vinden ze niks
omdat ze het te goed vinde |
| basjeboy | 17.06.2010 |
| ik weet niet of je talent hebt en arrogantie hoort er bij maar hoeft neit in grote maten bijv priester en keizer hebben sterke arrogantie maar nino een heel stuk minder dus het hoeft niet maar ik heb je nooit horen rappen dus ik ga ook niet haten |
| FAME | 17.06.2010 |
Miss_GB,
Ik begrijp je wel.
Maar jullie begrijpen me niet haha.
Ik toon alleen aan dat alle haat gewoon jaloezie is.
Denk je nou echt dat ik van plan ben om te stoppen?
Mensen praten zonder reden,
Als ik niet zeker wist dat er alleenmaar zinloze reacties zouden komen zou ik deze topic ook nooit maken haha.
& ik ben druk bezig met senden naar maatschappijen!
Ik heb een CD'tje meegegeven aan Murda & Hef tijdens hun optreden in Hengelo 2 weken terug. Ik word nog gebeld als het mannen van hun woord zijn.
Ik heb contact met mitta & Bigz van LSD, vriendin van Bigz is mijn leidinggevende op werk, ik heb een CD'tje met demo's van tracks & beats meegestuurd vanavond & omdat ik mitta persoonlijk ook ken krijg ik er zowiezo feedback op.
Verder zijn we op dit moment druk bezig met een mixtape als crew.
Ik (FATIH MEHMET ORAKÇI A.K.A. FAME [Rapper/Producer]) ben samen met Angelo Sanders (A.K.A. SCHIZO/SCHIZOFRENE [RAPPER/ZANGER]) een crew.
IJSKOUD ENTERTAINMENT.
& Sinds kort hebben we een derde lid erbij gekregen: Fatih Sahin (A.K.A. FS [Rapper])
We zijn bezig met een Mixtape welke wij naar verschillende labels zullen sturen waaronder BLM, Noah's Ark Label, Top Notch.
Ik zal binnenkort een aantal links droppen met demo's & tracks.
|
| baaasbaby | 18.06.2010 |
| ben je ooit begonnen dan ? |
| fwf | 18.06.2010 |
| LOLOLOLOLOL |
| Hinderlijker | 18.06.2010 |
| Fame ik ken je niet ik heb geen haat op je als ik je niet ken heb k geen haat op je dus wtf stop je met rappe kijk nar negativ. je moet gewn hinderlijker komen . juist arrogangter. hahaha dan zijn die haterz stil. xD duss ik heb geen haat aan je ken je amper duss jaa. ik ga iemand die ik niet ken haten . |
| basjeboy | 18.06.2010 |
| @fame stuur ff een link van een van je tracks dan pas weet ik of ik je talent vind hebben;) ben wel benieuwd waar iedereen zo op haat |
| FAME | 18.06.2010 |
| Dit is ook een manier om mensen stil te krijgen haha. kijk dan. |
| FAME | 18.06.2010 |
http://www.zshare.net/audio/77369817a9ed518d/
Voor de mensen die ernaar hebben gevraagd. |
| basjeboy | 18.06.2010 |
| heb geluisterd en is kkgoed nix haten love |
| J | 19.06.2010 |
kijk k had geen haat tegenover jou k vond je lines dope en shit
maar dit vind k wel zwak man...
k bedoel wtf boeit het wat deze mense op een forum zegge van zulke dinge hoor je je tog nix van aan te trekken en dan je dan dit hele verhaal erbij gaat denken
waarom...? |
| J | 19.06.2010 |
dat zou dus reden nummer 1 zijn
je trekt je veeeel te veel aan van internet gangsters
fok wat die mense zeggen als je dope ben en je weet het kom je er wel wat deze kneusjes van 12 ook zegge
kom op man, tfoe |
| FAME | 19.06.2010 |
| Ik trek me er nix van aan, ik wil gewoon even duidelijk maken dat het bullshit is:P |
| FAME IS GAY | 19.06.2010 |
| kneus waarom zeg je dat je rapper bent, als je het bent noem dan je artieste naam, stop ma met rappen want niemand kent je ...! |
| basjeboy | 19.06.2010 |
@fame is gay
tuurlijk is hij nog niet bekend was nino bekend toen hij net begon NEE dus houd ga geen shit praten als je tog niks weet |
| basjeboy | 19.06.2010 |
| @fame heb je niet meer van je muziek miss een hele track? |
| FAME | 19.06.2010 |
@Fame is gay
Fame is mijn artiestennaam achterlijke idioot.
@ Basjeboy
Ik heb ze wel maar die zijn echt van 2 jaar terug toen ik niet serieuz bezig was en nogal slecht was xD Dus laat die maar zitten:P
Nog even wachten & dan is de mixtape er, so stay tuned! |
| My. | 20.06.2010 |
:O
kan je rappen:$ |
| ... | 23.06.2010 |
| Fuck wat de rest denkt, je rapt toch voor jezelf. Scheit hebben aan wat andere vinden. Als ze haten, betekend wel dat ze naar je teksten kijken |
| poep | 23.06.2010 |
wattefak is dit voor bullshit
wie de fak is fame?? |
| ... | 27.07.2010 |
| leuk voor je dat je stopt met rappen |
| Unknown | 27.07.2010 |
Mensen deze man doet z'n ding een tijdje geleden heb ik hier een paar mensen geript waaronder ik ook te maken had met fame, hij doet tenminste z'n ding ;)
peace
Unknown |
| ee | 27.07.2010 |
| en wat kan ons dat schelen? |
| *kuch kuch* | 28.07.2010 |
| ahww wat lief hij dacht dat hij kon rappen <3 |
| Unknown | 28.07.2010 |
@ ee
Boeit me niet wat het JOU kan schelen, ( ons = wijst naa meerdere personen , respectievelijk buiten het naar eigen kijken om )
Maar de mensen hier die wel komen haten doe gewoon lekker een hobby zoeken ofzo ;)
Big up Fame |
| JustAgirl | 30.07.2010 |
| muahaha |