| chick | 27.06.2010 |
| topch notch neemt over ik hoor anders weinig van ze de laatste tijd en nindo komt net en heeft 2 clips en mixtape alsof dat zo veel is blm kwam met veel is nu ff stil straks weer bbb swdg mixtape gibba en lucky luq |
| chick | 27.06.2010 |
| en clips natuurlijk 1 van priester en ali b en ja priester natuurlijk omdat hij met bbb gaat komen binnekort dus beetje mensen opowarmen zodat ie veel gedownload en gehoord gaat worden |
| wtf | 27.06.2010 |
| ja ruelz je bent een stakkertje je snapt de wereld niet hahah kijk wat top notch doet ze brengen wat uit en je hoort meteen niks meer van die artiesten zonde man..nindo kan alleen knallen met ex blmmer keizer anders hadden ze niks |
| ruelz | 29.06.2010 |
@wtf ik snap die wereld nie Hahah
yeah right.
zeg ff eerlijk wie wil jij
Horen van BLM . nr1. Nino
nr2. Priester
nr3. Singa
nr4. Lucky LuQ
nr5. Gibba
en ik weet dat BLM Priester laat shine ehehe .
maar dat wil nie zegge dat het rond Nino stil moet zijn.
en het is nie alleen Top Notch maar ook Noa's Ark . THC Recordz. enzevoort doen het tegenwoordig goed goed.
BLM loopt achter
|
| ap | 29.06.2010 |
praat niet man heb nog ff gedult en blm schiet nindo en topnotch van de kaart g die mannen komen met baas boven baas en stille wateren diepe gronden en de tape van lucky en gibba en singa komt met een tape geloof me blm neemt over g
|
| ruelz | 30.06.2010 |
| @ap ik weet dat de ze allemaal bezig zijn met hun Album/Mixtape/ .maar daar zijn ze al zolangg mee bezig ,mensen praten teveel maar doen weinig.. |
| ap | 30.06.2010 |
@ RUELS
ze nemen hun tijd zodat 1 van de beste tapes/albums van NL kunne maken |
| chick | 30.06.2010 |
| ruelz kwaliteit kost tijd gast heb gewoon geduld beter de tijd nemen en iets goeds droppen dan allemaal snel snel en half gebakken werk leveren |
| beef | 30.06.2010 |
| duurt wel lang |
| eee | 30.06.2010 |
nindo heeft 3 clips
nice
tantoehard
koning keizer admiraal |
| ruelz | 01.07.2010 |
@ ap .perfectionistisch werken kan wel goed zijn maar als het een obsessie word kan het nooit goed zijn voor de mensen die BLM volgen lijkt mij.
@ chick .een goed artiest
heeft geen maanden tijd nodig om iets goed uit te brengen op zn minst een paar weken
@ eee .precies 3 clips in een paar weken tijd
@ beef . preciess !! |
| ... | 01.07.2010 |
| filosoof jack londen staat ook bekend als perfectionist |
| Pryxe | 03.07.2010 |
| Nindo neemt helemaal niet over. Die pakken de laatste tijd even paar tracks, maar overnemen is wel echt overdreven. Top Notch is gewoon al tijden grootste label van NL. Noahs Ark neemt over, maar ook dat was al langer bezig. Hou er rekening mee dat in geval van TN de managers dat ook echt als vaste baan hebben, terwijl Nino ook nog een gewone baan heeft. Gun die mannen de tijd & geniet van 'Baas In Mij' van Priester om die zomerse vibes vast te houden. Peace |
| ruelz | 03.07.2010 |
@ Pryxe .meschien is het wel overdreven ,maar wie shine er tegenwoordig bij BLM alleen priester. en je verhaal klinkt wel logisch maar dat lijkt mijn geen excuse om zo te werken.
maar oke het is zn werkwijze
@ ... Yip thats true |
| Yean. | 03.07.2010 |
TopNotch neemt over met die B-artiesten die ze de laatste tijd tekenen, HAHA!
Even om weer op aarde te komen: Noahs Ark neemt over..
En Nino komt wel weer met nieuwe tracks, haha!
En hoezo neemt Nindo over? Omdat Keizer & Negativ even studiosessie op Hiphopvandaag hadden? Geweldig, de waan van de dag regeert bij jou ofzo..? |
| FAME | 07.07.2010 |
Noah's ark & Top Notch.
Hoezo top notch is stil?
Freksu,
Winne,
Kempi,
Feis,
THC Recordz staat onder Top Notch...
De Jeugd van tegenwoordig,
Jayh,
Fakkelbrigade,
The Opposites,
Typhoon,
Zwart Licht,
Appa,
Extince,
Dio,
& er zijn nog meer...
En Top Notch neemt zeker over, want ze zijn op tour.
Ik ben zelf bij optredens geweest van Noah's Ark: BangBro's & Top Notch: Fakkelbrigade.
The Opposites brengen telkens weer tracks...
Winne, Fresku...
Jullie slapen.
& Nindo is ook lekker bezig.
Hinderlyker, Nice, Keizer Koning Admiraal...
KeizerTV...
BLM Heeft niet zoveel clips geschoten in de tijd dat Nindo dat heeft gedaan hoor?
BLM gaat neer...
|
| Jebroer | 07.07.2010 |
Allemaal haten op BLM maar wel op dit forum zitten
jezus ..
|
| Rick | 08.07.2010 |
| Top Notch is groot label met veel artiesten en cash is niet zo gek dat hun meer uitbrengen. nindo doet nu ff zn ding ma its all about keizer daar.als keizer daar weg gaat wat dan met nindo? keizer ging bij blm weg en blm is still standing!!Nu hoor en zie je priester..dat is toch juist mooi bij blm focussen ze zich op een artiest tegelijk.. |
| vraagmeaf | 10.07.2010 |
| hoe ist t eigenlijk met sterrenlaan? |
| ruelz | 12.07.2010 |
@ Jebroer
dit is geen haat maar realiteit in bepaalde zin.
|
| LC | 13.07.2010 |
laat hun hun ding nu eens doen?
hoe lang heb je al pauze gehat van Eminem? en hij blijft hard. |
| Fokjou | 15.07.2010 |
| Krijg kk |
| Balblab | 16.07.2010 |
Black label music is nu een beetje stil omdat ze hard bezig zijn met stille wateren diepen gronden en baas boven baas
als die uit gebracht zijn volgen nog meer liedjes |
| blabla | 16.07.2010 |
| The opposits dat is tog helemaal niets man hun beste hit was broodje bakpao ze zijn een jostiband |
| 043 | 17.07.2010 |
Nino wacht op juiste moment, als het ff stil is in de hiphop hier komt hij opeens , BAM! en hij is weer nummer 1 snapje, een album is niet zo ff droppen, dat moet slim gebeuren en ik weet dat nino de beste is , dus dat album kan never floppen man.
alleen ik vind het ook wel beetje jammer, ik hoop er ook al heel lang op!
Pz.. |
| insider | 17.07.2010 |
| Nino's album daar moeten jullie naar gaan luisteren zoveel mooie teksten daar kan de rest van heel hiphop land nog wat van gaan leren just believe me |
| LC | 19.07.2010 |
| al die mensne op forum lijken echt niet op fans van BLM jullie zijn gewoon haters ? -_- |
| Boem | 25.07.2010 |
@ FAME
Helemaal gelijk ;) |
| zitwelgoed | 27.07.2010 |
| BLM buiten spel gezet? nou nee zo zou ik het niet noemen..ze zijn nu stil en daarom zie je de rest schijnen..het is wel eens eerder een tijdje stil geweest bij blm maar ze zijn nog altijd terug gekomen!!ik heb er vertrouwen in en als jullie ook fans zijn horen jullie dat ook te hebben. |
| FAME | 01.08.2010 |
Wat nino doet is fout.
Hij is een binnenvetter.
Hij wacht tot het stil is zodat hij faam krijgt.
Dat is een bitchboy aktie, hij is bang dat hij niet kan concurreren met andere albums die rond dezelfde tijd uitkomen, en daarom wacht hij veel te lang. |
| Chris | 01.08.2010 |
| @ Fame jij hebt ongelijk man..het album is af wanneer t af is en heeft niks te maken met wat anderen uitbrengen! |
| chick | 01.08.2010 |
| wat lopen jullie toch te zeuren dat het ff stil is dat gebeurt bij alle artiesten of dat nou hip hop is of welke genre dan ook je hoort toch ook niet altijd van marco borsato en toch is die man al jaren de grootste artiest van nederland |
| FAME | 01.08.2010 |
Haha jawel.
Hij speelt slim, maar ik kan er geen credit aan geven.
Hij wacht tot het echt rustig is, tot het helemaal stil is in de scene. waarschijnlijk wordt het weer rond nieuwjaar dat swdg uitkomt. Hij wilt BLM ditkeer op de kaart zetten |
| /m/m/m/ | 02.08.2010 |
Ik snap die mensen hier niet die gaan zeiken van het is stil en shit wanneer komen ze weer met nieuwe shit..
ze moeten beats maken / teksten schrijven als je haat op hun dat ze lang overdoen ga dan zelf proberen om een debuut album snel te krijgen
nino zet alles op alles om eeen dope debuut album te maken
chill chill ze komen wel ;) |