priester niet in selectie nec
olla
wie weet waar die volgend jaar gaat spelen?

Voeg een antwoord toe

pries
hij gaat stoppen met voetbal!
fano
ga weg met je stoppen ik hoord dat hij naar vvv ging
Unow
Zijn contract is niest verlengd bij NEC dus moest hij opzoek naar een nieuwe club wat het nog niet is gelukt
poepzak
beter stopt hij want hij is beter in rappen dan voetballen
koodje
ik heb iets gelezen van fc groningen, maar ik weet het niet cker
tim
neee jonge, sowieso is hij niet beter in rappen als voetbal
wat heeft die kerl nou uitgebracht? 3 keer 16 barz in samewerking met een track van nino's mixtape's toen de helft van 8 tracks, en verder een paar losse tracks, maar kan moeilijk zeggen dat hij zo goed is in rap, en aangezien er al heel snel een max zit aan het geld da te verdiene valt aan rappe, en niet zo snel een max aan dat van voetbal, zou ik voor voetbal kiezen, hij is pas... 23 ofzo? hij heeft talent zat, misschien zal hij niet bij een topclub spelen, maar een ajax/psv ofzo zit er mss wel in, en dat verdient toch wel goed ehehe
JTG
tim, je praat best onzin, psv is best wel een topclub.
...
Geloof me pries gaat nvr stoppen met voetbal hij verkiest voetbal boven rappen G Ik ben al tien jaar zn buurjongen ik ken hem tien jaar altijd als ik vroeg wnr bonk je een nieuwe track was het altijd van no man binnekort moet nu eerst trainen als priest geen vervoer had zag je hem dood bellen om optijd te komen bij de trainig Yahh Digg
Boy C
@ ...:
Da's toevallig, en de kerstman is mijn overbuurvrouw en die leent altijd onze auto als hij weer eens pakjes moet bezorgen.
En Sinterklaas is mijn oudere broer, hij wordt op 5 december 159 jaar oud.
Een Baas
@ Boy C
Snap je, mensen praten echt onzin. Altijd zeggen dat ze goed bekenden zijn van hun, of zelfs familie... Dikke onzin.
Boy C
Idd ^^