WAT EEN KANKER GESPAM
WAT EEN KANKER GESPAM
HAAL DIE KANKER SPAMMERS IS WEG OF BAN ZE IOK WORD LEIP ERVAN LAN.

Voeg een antwoord toe

Unow
Mee eens.
Een goed hulpmiddel zou zijn dat als je iets wilt plaatsen er een afbeelding komt met letters/cijfers die je moet invullen
KANKER GESPAM
NEEEE DAN DOEN ZE HET NOG GEWOON EEN DIKKE BAN. GEEN GESPAM MEER..
allemaal onzin gwnn..
bregje
dat gespam is idd heel irritant maar het woord kanker gebruiken vind ik minstends zo irritant je kan je mening ook geven zonder met ziektes te schelden
JTG
Grow up...
Tis nou kanker maar als ik tyfus zeg ga je ook niet zo moeilijk doen. of als ik pest zeg ga je ook niet zo moeilijk doen, terwijl de pest ongeveer 70% van de europese bevolking heeft gekilld, dat kwam dus neer op zon 70 miljoen mensen. kanker heeft niet zoveel slachtoffers, dus please, dont whine
...
@ JTG; Ben je scheel ofzo, jezus zeg. Hij zegt toch dat hij het irritant vindt als mensen schelden met ZIEKTES! Dus kanker, tyfus en pest, dus jij moet niet zo fucking dom doen, geitezoon
Jajazeker.
In dit geval gaat het toch echt om de ziekte kanker, het gaat niet over alle ziektes, dat staat er niet duidelijk in :)
JTG
@...

volgens mij heeft Jajazeker. al een duidelijk genoeg antwoord gegeven. dus miep niet zo mannetje.
Boem
Wtf JTG en ... , wat doen jullie dom man, bregje heeft het over ziektes en in dit geval over kanker omdat dat woord hier gebruikt wordt! Hou gewoon je kop ofzo, populaire jongetjes.
Jajazeker.
Boem, loop niet zo op ons te kankeren.

Dat jij nou vriendloos bent. 8-)
JTG
ben blij dat je mij populair noemt, dan hoef ik dat puntje zelf niet meer aan te wijzen =)
...
waarom zeikt iedereen op elkaar op die focking forum
je mami chillt emt mij
HAHA Of niet shittt stop gewoon en ga verder waar deeze topic voor bedoelt is

Rustig
JTG
@...

Simpel antwoord, jij begon.
...
ik begon?
JTG
4e reactie, ik zeg even wat ik er van vind. 5e reactie, jij gaat kankeren op mij. ja, jij begon.
,,,
ik ben niet die zelfde als die andere puntjes gozer xd ik ben andere vriend
JTG
je beschuldigt mij van scheel zijn, 5e reactie zijn toch echt 3 puntjes
ferisgreat
JTG hou je stoere bek
JTG
oja, jij gaatzometeen vragen waar ik woon, zodat je me in elkaar kan slaan ofniet? en ik heb een grote bek. internetgangste.
Een Baas
Nee, dit gaat lekker ergens over. Dit topic is ook gewoon pure spam hoor.
JustAgirl
kei grappig
hele discusie en dang tog door gaan om te reageren met kanker blabla.. okeokee.