Album/Mixtapes BLM
J.
eventjes wat duidelijk maken;
Nino is nog tracks aan het schrijven voor zijn album, kan nog eventjes duren voor het af is. Hij heeft ook nooit beweerd dat het tegen Mei zou af zijn zoals sommige hier zeggen. Een album is niet hetzelfde als een mixtape, een album moet perfect zijn. Alle rappers werken nu eenmaal zo lang aan een album.
Priester is bijna klaar met Baas Boven Baas, die komt bijna uit.
En Gibba en Lucky Luq zijn niet bezig met een mixtape ze zijn rustig aan wat nummers bezig.
Singa gaat ook tape maken maar dat is waarschijnlijk niet meer voor 2010 omdat hij nog helemaal moet beginnen.
Geloof het of niet maar ik heb dit van een zeer betrouwbare bron. Grtz

Voeg een antwoord toe

Damir
Okee Pappiie Pries komt
NICE!
Love god, rip homiez
Yaboyy
Als dit klopt kunnen we nog lang wachten
G
Hoe weet je dat dan
Eriee
Geloof die man toch niet ;)
:)
bron?
hahaha
raar he transmigratie series werd snel achter elkaar gemaakt. maarja nu moete ze wel zelf de beats maken en "inspiratie"hebben
LC
Waarom zou je die man niet geloven?
wat heb je daa rop te verliezen?
LC
Wat zou jij zijn als je ineens van achter je pc ineens pc moet gaan maken zelf zonder iets dat je hebt alleen wat je er van af weet?
zou jij dan al op 1 dag 10 pc kunnen klaren op 1 week?
:)
ik weet niet wat jij daarmee bedoeld maar ik weet ook wel dat het nu wat langer duurd
maar Jiggy dje deed/doet het ook alleen bij Noah's Ark en daar ging alles sneller
rrr
klopt wel maar in het begin ging het daar ook traag
ruelz
@ J.

Fout. ik heb nino zelf horen zeggen in een interview dat zn album in de eerste kwartaal van 2010 zou uitkomen. maar omdat nino een perfectionist is
blijft hij eraan werken tot dat
het inderdaad ''perfect is'' en dat kan nog ff duren....
en baas boven baas van priester komt eraan maar een release
datum is onbekend , het kan
morgen zijn of over 3 maanden.
en dan gibba en lucky luq die
waren eigenlijk ook bezig met een mixtape maar ik denk dat het een flop was vandaar de stilte.
Singa is bezig met nummer schrijven
J.
@ Ruelz
Nino heeft dat inderdaad ooit is gezegd en het was ook de bedoeling, maar hij heeft het werk onderschat (nummers schrijven, beatmakers en beats zoeken, Priesters mixtape opnemen,..)
Baas Boven Baas gaat er normaal gezien snel aanlomen, dat is toch de bedoeling
En Gibba en Lucky zijn nummers aan het schrijven maar ze hebben nooit gezegd dat het voor een mixtape was
Grtz
Een Baas
@ hahaha
Klopt, maar de Transmigratie Mixtapes zijn dus Mixtapes, met beats van anderen. Zo is het in iedergeval een minder groot probleem om beats de zoeken dan zelf te maken. Alleen de lyrics zijn dan nog nodig. Hopelijk komen er nu zelfgemaakte, dat zou chill zijn.
eee
hij weet ook dat het goed moet zijn na al die tijd
jeejo
laat ze gewoon even hun ding doen man
Dr Dré werkt al 6jaar aan een album en dat van The Game duurde ook 3jaar
Relax ;)
basjeboy
@jeejo

nino is ook al heel lang besig met sn album want kijk toen hij met stilte voor de storm besig was was hij ook al bezig met zijn album maar tuurlijk hij is een perfectionist daarom zijn zijn tracks ook gewoon PERFECT afgewerkt en shit en zn album word ook kkhard dat is cker.
Jeejo
Hard wordt hij zowizo ;)
eee
@ jeejo
indd !
Richard
Djiggy van Noah's ark doet egt niet alles alleen..die heeft contracten met kees voordat hij eraan begon dus niet te vergelijken
ee
nee helemaal in het begin had die niets
het was zelfs met een grap begonnen
Yaboyy
luister het album wordt volgens mij het beste dat gemaakt is in de nl hiphop
hj gaat iedereen omver blazen, rappers gaan stoppen
heb gewoon even geduld