NINO DISS
WAKO
check me nino dis
fock hem die kankeraap

http://www.youtube.com/watch?v=vucqxNCKijY&feature=youtube_gdata

Voeg een antwoord toe

je mami chillt met mij
WHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
maat je bent een groooote mega grooote grap WAHAHAHAHAHAHAHAH WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH dat jij je shit op youtube durft te zetten WAHAHAHAHAHAHAH kijk hoe lelijk gast je bent niet meer dan een grote grap

RUSTIG
WAKO
wa denk jij nou weer, was nino poep alles.
waz met jou.
hij kan niks, zehma rastaboy
check keizzzz
??
als iedereen zo nino haat, waarom vernaai je dan tijd aan dit forum/
ap
wako ik heb altijd geleerd de waarhijd te moeten spreken ook de waareid is dat jij kk maar dan ook echt kk wack bent
ii
dit is echt de slechtste rap/diss die ik ooit heb gehoord
uk
hahaahh wtff wat een rapp
ik snap je niet wtfff wako wako aaap wat een naam hahah
Boy C
De beste rapper ooit! XD
De labels staan zeker in de rij om jou te tekenen! :')
>><<
WHUAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH DIE SHITTT IS KK DROOG MNG JIJ MOET METEEN IN DE SLOOT SPRINGEN WANT JIJ DOET NIET EN WATS MET JIJ HOE DURF JE DIT OP YOUTUBE TE ZETTEN JIJ HEB WEL LEFF MNG WHUAAAAAAAAAHHHH
FAME
Wako,
Mag ik je uitnodigen naar Enschede om je een contract aan te bieden bij mn label IJSKOUD ENTERTAINMENT. Ik geloof dat jij een goede aanwist zult worden in ons team met SCHIZO, FS & FAME...

not.
JustAgirl
Muahaha
droogkloot :$
Buksbunny55
WHaha jostiband is nog beter dan hem hij kan eerst een microfoon kope ofzo
BIGKEYBEATS
DIE BEAT IS MEGASLECHT !!
vanaf 00:22 hoor je echt een verkracht raar dier geluide maken xD
/m/m/m
wahahahahahahahhahahhah wako wako grootste wacke rapper ( als je hem wel zo mag noemen ) die er bestaat gast koop een goeie mic met die verneukte stem van je kan je tog geen track maken en een man als NINO dissen lukt je never!

je denkt ook zeker dat nino naar die wacke shit van jou gaat luisteren hij is druk om zijn shit te droppen!
ParaMo
hahahahahaha Stop met rappen man zelfs me susje van 4 dist jou eh flikker hahaha
GOOI JEZELF WEG XD